اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری اردوی دانشجویی "وفاق و توانمندسازی" مرحله دانشگاهی طرح حامیم «دانشگاه سیستان و بلوچستان»

برگزاری اردوی دانشجویی "وفاق و توانمندسازی" مرحله دانشگاهی طرح حامیم «دانشگاه سیستان و بلوچستان»

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه سیستان و بلوچستان با هدف عمل به رهنمودهای سازنده رهبر حکیم انقلاب اردویی تحت عنوان "وفاق و همدلی دانشجویی" برگزار نمود؛ در این اردوی یک روزه تشکل های دانشجویی اعم از انجمن اسلامی، جامعه اسلامی، بسیج، هیئت و کانون ها با هدف معرف افزایی و فعال سازی حلقه های میانی جلساتی را برگزار و به تبادل آراء پرداختند. 

اردوی وفاق دانشجویی متشکل از 110 نفر خواهر و 50 نفر برادر در تاریخ 28 اردیبهشت ماه 1402 در باغ امام علی (ع) (برادران) و باغ خاتم (خواهران) برگزار شد. 
افراد حاضر در این اردو بر اساس دو شاخصه مهم، ذهن فعال و زبان گویا انتخاب شده اند.  
در این اردوی یک روزه برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی و تفریحی با عنایت به تشکیل حلقه های میانی اجرا شد، که از برنامه های اساسی آن می توان به معرفی تشکل ها و آشنایی دانشجویان با تشکل ها و کانون ها و جلسه پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن مجتهد زاده (شیخ قمی) و برنامه های ورزشی متعددی اشاره نمود. 
لازم به ذکر است که مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان حجت الاسلام و المسلمین آقای بامری با حضور در اردوی دانشجویی مذکور ضمن معرفی اردوی حامیم و اهداف آن به گفتگو با دانشجویان پرداختند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط