اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی کشور

پیام رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با صدور پیامی اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی کشور را محکوم کرد.

 

متن کامل این پیام یه شرح ذیل است:


باسمه تعالی 
فَٱصۡبِرۡ إِنَّ وَعۡدَ ٱللَّهِ حَقّٞ وَلَا يَسۡتَخِفَّنَّكَ ٱلَّذِينَ لَا يُوقِنُونَ ( سوره روم_ آیه ۶۰)

 

بسيج شجرة طيبّه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه هاي آن بوي بهار وصل و طراوات و حديث عشق مي دهد. 
                                                                                                        امام خمینی (ره)

امروزه دشمنان ایران اسلامی با مراکز اصلی اقتدار این ملت بیشتر از همه دشمنی می نمایند. تحریم های ظالمانه غرب شامل حال نهادها، ارگان ها، شرکت ها،  تشکل ها و اشخاصی می شود که دقیقا در مسیر درست انقلاب،  اعتلای ایران اسلامی و حفظ ارزش ها قدم بر می دارند. بسیج دانشجویی پرچمدار صلح ، آرامش و بشردوستی بوده و تحریم آن توسط اتحادیه اروپا مایه تاسف دانشگاهیان و معرف دشمنی غرب و غربزدگان با جمهوری اسلامی ایران است.
بسیج دانشجویی تشکلی انقلابی است که به فرمان امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی برای دفاع از اسلام، انقلاب و پاسداری از اصول تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی، ترویج اسلام ناب محمدی (ص) ، پاسخ به مسائل اعتقادی بسیجیان و جلوگیری از نفوذ ایادی بیگانه ، تلاش برای ایجاد حکومت جهانی اسلام و ترویج تفکر بسیج در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تشکیل شده است.
بسیج دانشجویی همواره منشاء آثار خیر در دانشگاه‌ها و به‌ ویژه دانشگاه  سیستان و بلوچستان  بوده و در مناسبت‌ها و وقایع مهم در کنار مجموعه مدیریتی دانشگاه بوده است و قطعا تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا نشانه ضعف، استیصال، درماندگی، خشم و کینه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مواجهه با قدرت روزافزون فرزندان انقلاب و خدمات بسیج دانشجویی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
اینجانب ضمن محکومیت اقدام مضحک و مغرضانه‌ اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی، اعلام می دارم این اقدامات کور، ذره‌ای در استمرار طی طریق پر فروغی  که توسط امام راحل عظیم الشان و رهبری فرزانه و حکیم انقلاب برای این نسل عزیز از شجره طیبه ترسیم شده است خللی وارد نخواهد کرد و ملت عزیز ایران اسلامی با پیروی از مقام معظم رهبری و حمایت قاطع ازاین نسل جوان، فعال علمی - اجتماعی و فرزندان خدوم و جهادی خود،  اقتدار ملی،  تعالی و پیشرفت همه جانبه ایران عزیز اسلامی را با قدرت مضاعف ادامه خواهند داد.

دکتر غلامرضا رضایی

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :