اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

معاون پشتیبانی دانشگاه در مراسم تجلیل از ورزشکاران و عوامل اجرایی مسابقات فوتبال قهرمانی کشور

معاون پشتیبانی دانشگاه در مراسم تجلیل از ورزشکاران و عوامل اجرایی مسابقات فوتبال قهرمانی کشور

 تلاش خواهیم کرد تا پایان سال پروژه‌های ورزشی زمین چمن مصنوعی و پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان به بهره‌برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراسم تجلیل از عوامل اجرایی مسابقات فوتبال قهرمانی دانشگاه‌های کشور در محل استادسرای دانشگاه طی ضیافتی باشکوه برگزار گردید.این مسابقات در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با حضور تیم‌های فوتبال ده دانشگاه برتر به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شده بود و تیم دانشگاه سیستان و بلوچستان به مقام چهارمی کشور دست یافت.
دکتر نوری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در این مراسم ضمن اشاره به میزبانی شایسته دانشگاه در برگزاری مسابقات و مراسم باشکوه افتتاحیه و اختتامیه، از کلیه عوامل اجرایی که در برگزاری مسابقات یاری‌رسان بودند تشکر و قدردانی کرد. دکتر زمانیان معاون پشتیبانی دانشگاه با اشاره به فرآیند ایجاد پروژه زمین چمن مصنوعی و تعمیرات اساسی استخر، گفت به زودی مراحل تعمیرات اساسی سالن های ورزشی معین و دبیرستان به اتمام می رسد. ایشان افزود تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری پروژه‌های ورزشی زمین چمن مصنوعی و پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان به مرحله بهره برداری برسد دکتر دلاور مدیر تربیت بدنی دانشگاه در این مراسم، ضمن ارائه گزارش از برگزاری مسابقات قهرمانی فوتبال دانشگاه‌های کشور، برگزاری با کیفیت مسابقات و میزبانی شایسته را مدیون زحمات تک‌تک عوامل اجرایی دانسته و گفت قدردان زحمات ارزشمند مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویانی که در برگزاری مسابقات سهیم بودند هستیم.
 در پایان این مراسم از مربیان و بازیکنان تیم دانشگاه و همچنین اعضای کمیته های فنی، اجرایی، پزشکی، انضباطی، فرهنگی، اسکان و تغذیه، نقلیه، پذیرش و اعضای نهضت داوطلبی و اساتید گروه علوم ورزشی با اهداء لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی شد.
همچنین با اهداء لوح یادبود به خانواده محترم شادروان عزیزالله براهویی یاد و خاطره همکار سابق اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه نیز گرامی داشته شد.

امتیاز به خبر :