اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

همایش استانی جهاد تبیین «اطلاع‌رسانی هنرمندانه» در دانشگاه سیستان و بلوچستان

همایش استانی جهاد تبیین «اطلاع‌رسانی هنرمندانه»  در دانشگاه سیستان و بلوچستان

دومین همایش استانی جهاد تبیین در تاریخ بیست و چهارم خرداد در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور استاندار، مدیران اجرایی استان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و سازمان های استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همایش استانی جهاد تبیین «اطلاع رسانی هنرمندانه» با حضور استاندار، مدیرکل صدا و سیما، مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و سازمان های استان و جمعی از اصحاب رسانه در تاریخ ۲۴ خرداد در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

کرمی با اشاره به مسئولیت مدیران در قبال مردم گفت: روابط عمومی ها با خلاقیت و نوآوری با مردم در ارتباط باشند، ارتباط فقط با مسئولین نباشد، بر اساس آموزه های دین اسلام در خبررسانی صداقت داشته باشید، روابط عمومی‌ها در حوزه فرهنگ مسئولیت سنگین دارند بیان شما در روح و روان مردم تاثیر دارد لذا باید دقت لازم در شیوه و نوع بیان مطالب صورت گیرد.

کیخا مدیر کل صدا و سیمای استان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که کارها نیاز به مجاهدت عالمانه دارد گفت جهاد تبیین نباید خلاصه در بیان دستاوردها باشد اگرچه بیان دستاوردها لازم است ولی باید مبانی و چیستی انقلاب اسلامی گفته و تبیین شود.فقط تفکر انقلاب اسلامی می تواند کارهای نشده را انجام دهد و اگر قرار باشد جهاد تبیین اتفاق بیافتد این مسیر باید طی شود.

شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری با اشاره به این که این استان در هدف تهاجم ترکیبی دشمن قرار گرفته، گفت باید به شدت از ایجاد دوقطبی سازی در استان پرهیز شود. شریفی افزود نباید در مقابل اجماع دشمن بر علیه ما، دچار روزمرگی شویم. اگر روابط عمومی ها با صداقت نقاط قوت و هم نقاط ضعف در کارها را به شکل هنرمندانه ارائه دهند مردم خواهند پذیرفت و اگر در زمینه ای توفیقی حاصل نشده علت آن باید گفته شود در این حالت تبیین انجام خواهد شد.

در ادامه همایش کلیپی از تلاش های روابط عمومی‌ها و عملکرد دولت سیزدهم در استان پخش شد و در پایان مراسم از روابط عمومی‌های برتر استان با اهدای تندیس، تجلیل شد. این همایش به همت روابط عمومی استانداری و دانشگاه سیستان و بلوچستان و با همکاری شورای روابط عمومی های استان برگزار شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط