اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید ( شهادت دکتر مصطفی چمران) در دانشگاه سیستان و بلوچستان

بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید ( شهادت دکتر مصطفی چمران) در دانشگاه سیستان و بلوچستان

همزمان با حضور حماسی ۳۰ هزار استاد بسیجی در سراسر کشور، مراسم روز ملی بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این مراسم با حضور استاندار، روسا و اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان در روز چهارشنبه، ۳۱ خرداد در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ی استان،  ضمن تشکر از تشریف فرمایی اعضای هیئت علمی و روسای دانشگاه ها با بیان مولفه‌های برجسته شهید بزرگوار دکتر مصطفی چمران گفت یکی از ابعاد برجسته ایشان این بود که در زمان حیات استاد در تراز انقلاب اسلامی بودند ما هم باید تلاش کنیم صفات برجسته شهدا و اساتید والامقام را به عنوان اسوه و الگو قرار دهیم شهید چمران اهل عمل، ابتکار و ابداع در زندگی بود و توصیه به اساتید نمودند که باید در مقالات علمی توجه به مسائل استان در اولویت باشد، چرا که مردم از ما (بسیج اساتید) توقع دارند که چهره‌های علمی باید نظریه پردازی و تولید علم کنند و در صدد رفع مشکلات و چالش‌ها موجود در جامعه باشند. فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان به بررسی زندگینامه شهید چمران پرداخته و ابعاد برجسته ایشان را یادآوری نمودند که باید برای ما الگو و میزان باشد. 
کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران از اساتید خواست که با تمام وجود و توان فعالیت کنند و با ایجاد  تحرک فکری باعث ایجاد بارش فکری در دانشجویان شوند تا تولید علم صورت گیرد و شرکتهای دانش بنیان که اساس و پایه آن شما اساتید هستید توسعه پیدا کند
در این مراسم کلیپ های از بیانات مقام معظم رهبری درباره فضائل شهید چمران پخش شد.
در پایان این مراسم بیانیه اجتماع ۳۰ هزار نفری استادان بسیجی کشور قرائت شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط