اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

جلسه طرح آمایش رشته‌های آموزشی مراکز دانشگاهی استان با حضور آیت الله محامی امام جمعه زاهدان

جلسه طرح آمایش رشته‌های آموزشی مراکز دانشگاهی استان با حضور آیت الله محامی امام جمعه زاهدان

جلسه طرح آمایش رشته‌های آموزشی مراکز دانشگاهی استان در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه طرح آمایش رشته‌های آموزشی مراکز دانشگاهی استان، با حضور امام جمعه شهر زاهدان، اعضای هیأت رئیسه، روسأ و معاونین آموزشی و پژوهشی دانشکده ها، به ریاست دکتر رضایی در سالن اجتماعات سازمان مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید. 
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، قرار گرفتن نام دانشگاه سیستان و بلوچستان بر اساس یک سری شاخص ها، در رتبه بندی موسسه تایمز در بین 27 دانشگاه کشور را نشانه عملکرد خوب اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاهی دانسته و گفت در حوزه‌های عمرانی، پژوهشی و آموزشی نمره مثبتی را اخذ کردیم. 
در ادامه جلسه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با اشاره به این که باید زندگی اهل بیت را میزان و الگو قرار دهیم، ابراز امیدواری کرد با اندیشه ورزی در خصوص مسئله آمایش سرزمینی و آمایش رشته‌های تحصیلی دانشگاهی بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.  
در ادامه جلسه معاون آموزشی دانشگاه، ضمن ارائه گزارشی در خصوص طرح آمایش رشته‌های آموزشی عنوان کردند که از مهرماه سال ۱۴۰۲ در تمامی رشته‌ها می‌توانیم ۲۰ درصد تغییر در سیلابس دروس را شاهد باشیم ایشان یادآور شد که بر اساس گزارش پایگاه استنادی جهان اسلام از بین ۱۱۰ دانشگاه ارزیابی شونده ما رتبه بیست و دوم را کسب نموده ایم. 
آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زاهدان، ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر یادآور شدند علم و دین دو بال پرواز بشریت است پس دانشگاه و حوزه علمیه دو موتور محرک برای حرکت جامعه به سوی سعادت و کمال خواهد بود ما نیز تلاش می‌کنیم این موتورها سریع‌تر و کارآمدتر باشند. در ادامه جلسه تعدادی از روسأی دانشکده ها نظرات خود را در خصوص طرح آمایش رشته های دانشگاهی مطرح و ضمن اشاره به برخی از چالش های احتمالی طرح، راهکارهایی را ارائه نمودند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط