اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

تقدیر از دانشجویان منتخب مرحله اول المپیاد علمی - دانشجویی کشور

تقدیر از دانشجویان منتخب مرحله اول المپیاد علمی - دانشجویی کشور

به منظور حمایت، همدلی و تقویت روحیه دانشجویان منتخب مرحله اول المپیاد علمی - دانشجویی کشور روز سه شنبه مورخ 13 تیر ماه 1402 در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر نشست صمیمانه ای با حضور ریاست بنیاد نخبگان استان سیستان و بلوچستان، جناب آقای دکتر محمود اوکاتی صادق، ریاست دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر جناب آقای دکتر مهدی رضائی و تعدادی از اساتید دانشکده با دانشجویان المپیادی دانشکده آقای علی عابدزاده و آقای عرفان مالدار (آقای علیرضا حسنی در این جلسه حضور نداشتند) برگزار گردید.

دکتر مهدی رضائی ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای دانشجویان منتخب، حفظ آرامش فکری، روحیه مضاعف و اعتماد به نفس در همه عرصه های زندگی به ویژه برای مرحله دوم المپیاد علمی - دانشجویی را رمز موفقیت برشمرد. وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی و هدف گذاری برای ارتقای رشد و توان علمی دانشجویان در عرصه آموزش، دانشجویان منتخب را افتخاری برای دانشکده و دانشگاه و سرمایه ای برای فردای کشور نامید.

دکتر محمو اوکاتی صادق، ضمن تاکید بر توجه بیشتر به نخبگان و دانشجویان مستعد دانشکده و دانشگاه، آمادگی خود را برای داشتن حمایت های مختلف از این آینده سازان و نخبگان اعلام نمود. وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک بتوان متناسب با قدمت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و توانایی بالقوه ای که در میان دانشجویان و اساتید دانشکده وجود دارد، شاهد افتخارآفرینی های بیشتری در زمینه های مختلف علمی، دانشجویی و فرهنگی در سطح منطقه و کشور باشیم. هم چنین ایشان ضمن قدردانی از تلاش های دانشجویان منتخب، برای آنان آرزوی سربلندی و موفقیت در این رقابت علمی نمود. 

در این نشست گرم و صمیمی وضعیت فعلی دانشجویان المپیادی دانشکده توسط اساتید مشاور المپیاد (خانم دکتر آسیه قنبرپور و آقای دکتر پوریا جعفری) تشریح شد و صحبت های دانشجویان نیز مورد توجه قرار گرفت. در پایان جلسه نیز اهداء لوح تقدیر و هدیه به رسم یادبود به دانشجویان المپیادی انجام پذیرفت. گفتنی است مرحله دوم المپیاد علمی - دانشجویی دانشگاهی کشور در تاریخ 30 تیر ماه 1402 برگزار خواهد شد.  

امتیاز به خبر :