اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

دیدار اعضای دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان با استاندار سیستان و بلوچستان در راستای برگزاری طرح حامیم2

دیدار اعضای دفاتر نهاد رهبری در  دانشگاه های استان با استاندار سیستان و بلوچستان در راستای برگزاری طرح حامیم2

به گزارش واحد خبر کمیته رسانه حامیم۲ مراکز دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان، اعضای دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان با استاندار در راستای برگزاری طرح حامیم۲ نشستی هماهنگی برگزار نمودند. 

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام دکتر بامری رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان ضمن بیان اهداف و مأموریت های دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، توضیحاتی در خصوص اهداف و برنامه های طرح حامیم ارائه نمود و خواستار حمایت مدیران استان از برگزاری این دوره شد.  
در این نشست برخی از مسئولان دفاتر نهاد دانشگاه های استان به بیان تعدادی از مسائل و مشکلات مراکز دانشگاهی استان همچون آسیب های اجتماعی متعدد در خوابگاه های دانشجویی، پایین بودن نیروی واجد شرایط برای جذب در گروه‌های معارف اسلامی و ناامیدی اساتید اشاره کردند و درخواست نمودند از نظرات و دیدگاه های اساتید نخبه و انقلابی در حوزه‌های مختلف استان استفاده شود. 
و در پایان این دیدار سردار کرمی استاندار استان ضمن حمایت همه جانبه از طرح حامیم۲، اذعان کرد: ایجاد ارتباط صحیح در خانواده و سطوح مختلف جامعه حائز اهمیت است، باید در برقراری ارتباط مخاطب شناسی دقیق با توجه به شرایط سنی، مشکلات افراد و شرایط روحی توسط عوامل فرهنگی و مسئولان مورد توجه قرار بگیرد.

امتیاز به خبر :