اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست مدیران استانی و مدیر کل طرح های عمرانی وزارت عتف

نشست مدیران استانی و مدیر کل طرح های عمرانی وزارت عتف

نشست مدیران استانی و مدیر کل طرح های عمرانی وزارت عتف  در راستای اجرایی نمودن تفاهم نامه مابین وزارت عتف و راه و شهرسازی جهت واگذاری زمین به اساتید و کارکنان دانشگاه

راهکار اجرایی نمودن واگذاری اراضی ۷۰ هکتاری منطقه سیاهدک در قالب طرح نهضت ملی مسکن جهت برخورداری بیش از ۱۰۰۰ نفر اساتید و کارمندان دانشگاه بررسی شد
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با پیگیری‌های مکرر ریاست دانشگاه روز پنجشنبه مورخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ جلسه‌ای با حضور مدیر کل طرح‌های عمرانی وزارت عتف، رییس دفتر فنی استانداری، معاونت شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان و معاون اداری و مالی دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار گردید.
اکبرپور مدیر طرحهای عمرانی وزارت عتف گفت در چند هفته آینده طرحی را تحت عنوان طرح نهضت ملی آماده خواهیم کرد که در راستای آن بتوان حدود ۱۰۰۰ نفر از اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاهی را صاحب مسکن نمود.
اکبرپور افزود در راستای اجرایی کردن تفاهم نامه ای که بین وزارت علوم و وزارت راه و شهرسازی در خصوص طرح ملی مسکن نوشته شده، وزارت علوم همگام و همسو با سایر بخش های بدنه دولت به این طرح ورود کرده و در فاز اول ۱۰۰۰ هکتار زمین با اولویت استان‌های کمتر برخوردار به اساتید و کارمندان واگذار خواهد شد و در راستای همین منظور اولین سفر ما به استان سیستان و بلوچستان بوده است. همچنین در راستای برنامه جوانی جمعیت تعداد ۱۲۰ واحد مسکونی خوابگاه دانشجویی متأهلی در دانشگاه در نظر گرفته شده که در فاز اول دو بلوک خوابگاهی طی هفته‌های آتی وارد فاز اجرایی خواهد شد.
در ادامه جلسه معاون مدیر سازمان مسکن و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین‌های منطقه سیاهدک نکاتی را بیان داشتند و از نقطه نظرات سایر اعضای جلسه جهت محقق شدن هر چه سریعتر این طرح استفاده شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط