اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست خبری دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان سیستان و بلوچستان

نشست خبری  دوره توانمندسازی دانشجویان فعال  فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان سیستان و بلوچستان

نشست خبری دوره توانمند سازی دانشجویان فعال و فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان در محل دفتر نهاد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان به نقل از واحد خبر کمیته رسانه حامیم۲ استان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام دکتر بامری رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یکی از مباحثی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند، مسئله عظمت نقش نیروی جوان متعهد است، در همین راستا یکی از ایده‌های مقام معظم رهبری گفتمان حلقه‌های میانی می‌باشد. 
حجت الاسلام بامری ضمن اشاره به هدف طرح که ایجاد روحیه امیدبخشی و تقویت فعالیت جمعی بین تشکل‌های دانشجویی می‌باشد، تصریح کرد: اولویت شرکت در دوره با دانشجویان ترم ۲ تا ۵ دوره کارشناسی می‌باشد و همچنین تلاش شده است دانشجویان مومن و انقلابی کنشگر و دغدغه مند در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی که شامل اعضای فعال تشکل‌ها، هیئت‌های دانشجویی و دانشجویان فعال در خوابگاه و کلاس‌های معارف هستند، انتخاب شوند. 
وی افزود: این طرح شامل سه مرحله می باشد. مرحله اول، مرحله دانشگاهی این طرح است با عنوان وفاق و همدلی که تمامی دانشگاه‌ها برگزار کردند. مرحله دوم، مرحله استانی می‌باشد که از ۲۵ شهریورماه تا ۳ مهرماه با حضور ۳۵۰ نفر دانشجوی آقا و خانم در شهر مقدس قم برگزار می گردد و مرحله سوم، مرحله کشوری طرح می‌باشد که دانشجویان توانمند شناسایی شده در مرحله استانی به دوره کشوری که توسط نهاد رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌گردد، اعزام خواهند شد.

امتیاز به خبر :