اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست صمیمانه سخنگوی دولت با دانشجویان مراکز دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان

نشست صمیمانه سخنگوی دولت با دانشجویان مراکز دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان

نشست صمیمانه دانشجویان موثر انقلابی و منتخبین تشکل‌های فعال(طرح حامیم ۲) مراکز دانشگاهی استان سیستان وبلوچستان با دکتر بهادری جهرمی سخنگوی دولت برگزار شد. 
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از دفتر نهاد رهبری دانشگاه، در آغازین این نشست پرسش و پاسخ حجت الاسلام والمسلمین دکتر بامری رئیس دفاتر نهاد نمایندگی دانشگاه های استان سیستان وبلوچستان ضمن خیر مقدم و خوشآمد گویی به برخی از مشکلات استان و مراکز دانشگاهی آن اشاره کردند  این استاد حوزه و دانشگاه  ضرورت تدوین طرح جامع برای توسعه و پیشرفت استان و همچنین بورسیه نشدن دانشجویان نخبه دانشگاه های استان و عدم تطابق منابع مالی مراکز دانشگاهی با توجه به ماموریت و اهداف این مراکز علمی در استان  را از مهم ترین مشکلات مطرح نمود. بهادری جهرمی در ابتدای سخنان خویش به بحث روند توسعه در دولت اشاره کردند. 
ایشان افزود دولت سیزدهم با نگاه و رویکرد توسعه درون‌زا شروع کردند.  
ایشان در ادامه مطالب خود را در خصوص نگاه و هدف دولت اینگونه مطرح کرد: رئیس جمهور انقلابی ما تاکید و الزام بر اجرای روند عدالت محوری و توازن برخورداری از امکانات، رفاهیات، منابع مالی و... هستند. این هدف آنچنان والا و بلندپایه هست که ایشان خواهان پیشرفت و توسعه هایی برای کشور های همسایه نیز داشته است.  قابل ذکر است، در پایان این برنامه تعدادی از دانشجویان که به نمایندگی از دوستان خود در دانشگاه های استان پرسش هایی را از سخنگوی دولت پرسیدند و ایشان‌ تحلیل و پاسخ های خود را نسبت به پرسش های آنها بیان کردند.

امتیاز به خبر :