اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

گزارش پیشرفت پروژه های عمرانی دانشگاه در بخش توسعه فضا های آموزشی و خوابگاهی

گزارش پیشرفت پروژه های عمرانی دانشگاه در بخش توسعه فضا های آموزشی و خوابگاهی

روند پروژه های عمرانی دانشگاه با تکمیل بلوک میانی مجتمع علوم انسانی و بلوکF دانشکده علوم پایه تسریع شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، بر اساس گزارش دفتر طرح و توسعه، پروژه های عمرانی دانشگاه در بخش های توسعه فضا، بهینه سازی مصرف آب،محوطه سازی، تعمیرات و بهسازی خوابگاهی، تعمیرات و بهسازی فضاهای آموزشی، بازسازی فضاهای فرهنگی_ رفاهی، ساخت و بهسازی فضاهای آموزشی در سال 1402 تسریع و انجام شده است. و روابط عمومی دانشگاه خبرهای روند پیشرفت آنها را در بخش های مختلف گزارش خواهد نمود. که در این خبر پروژه های انجام شده در بخش توسعه فضا طبق توضیحات ذیل ارائه می گردد.

 

-  تکمیل بلوک میانی مجتمع علوم انسانی:

با توجه به تکمیل بلوک های جنوبی و شمالی پروژه در زمستان گذشته (پس از گذشت 14 سال از شروع پروژه و رکود چهارساله) در گام بعدی تکمیل بلوک میانی و بهره برداری کامل پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

 

-  اجرای موتورخانه و پست برق مجتمع علوم انسانی:

در جهت امکان بهره برداری از بلوک های جنوبی و شمالی و با توجه به خرید تجهیزات و اقلام مورد نیاز، روند اجرای موتورخانه در دست اقدام می باشد.

 

-  تکمیل بلوک F دانشکده علوم پایه:

پس از حدود 10 سال رکود و بلاتکلیفی، پیمانکار قبلی (شرکت جهادنصر خراسان) تعیین تکلیف شد و برای بهره برداری مرحله به مرحله از پروژه برنامه ریزی گردید. پیرو همین برنامه، پیشرفت فیزیکی پروژه تکمیل بلوک F دانشکده علوم پایه بیش از 95 درصد انجام و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

 

-  اجرای دفاتر اساتید دانشکده علوم پایه:

با توجه به بهره برداری قریب الوقوع از بلوک F دانشکده علوم پایه و در جهت تسهیل امور برای اساتید و دانشجویان دانشکده علوم پایه، اجرای تعدادی دفتر کار برای اساتید این دانشکده در ضلع شرقی ساختمان بلوک F در دست اقدام می باشد.

 

-  اجرای فونداسیون و اسکلت دو دستگاه خوابگاه متاهلین:

در راستای قانون جوانی جمعیت و اجرای سیاست های کلی نظام، مرحله برگزاری مناقصه اجرای دو دستگاه خوابگاه متاهلین (پس از اخذ مجوزهای لازم از دستگاه های ذیربط) در حال برگزاری می باشد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط