اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در دانشکده صنعت و معدن خاش

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در دانشکده صنعت و معدن خاش

همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در دانشکده صنعت و معدن خاش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، با حضور امام جمعه خاش و مسئولان دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و دانشگاهیان در دانشکده صنعت و معدن خاش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «حسن صالح» رئیس دانشکده صنعت و معدن با تبریک هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) گفت: حفظ ارزش های دفاع مقدس به‌عنوان گنجینه‌ای گران‌سنگ باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ایثار و شهادت، خودباوری و مقاومت را از مهم‌ترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت سبب خنثی شدن بسیاری از شرارت ها و توطئه های دشمنان می شود.

در ادامه حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» گفت: دفاع مقدس ریشه در مکتب اسلام و قرآن دارد. ایمان و توکل و تأسی از مکتب اسلام، رمز پیروزی رزمندگان در نبرد حق علیه باطل بود.

امام جمعه خاش افزود: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام‌ نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی و نماد برجسته مقاومت و ایستادگی ملت در برابر زورگویان و استکبار جهانی است.

وی بر لزوم تبیین و انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و افزود: بسیاری از جانفشانی ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس مغفول مانده است که باید همچنان این فرهنگ متعالی در بین نسل جوان و آیندگان تبیین و ترویج شود.

این مراسم با همکاری دانشکده صنعت و معدن، بسیج دانشجویی خاش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه عمومی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد و با برپایی نمایشگاه‌های کتاب، عکس، وصیت‌نامه شهدا و دستاورد‌های انقلاب و برپایی ایستگاه صلواتی همراه بود.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط