اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

تجمع دانشگاهیان دانشکده صنعت و معدن در محکوم کردن جنایات رژیم صهیون

تجمع دانشگاهیان دانشکده صنعت و معدن در محکوم کردن جنایات رژیم صهیون

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع، روز چهارشنبه بیست و ششم مهرماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر صالح، معاونین و جمعی از مدیران، اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان و بسیج دانشجویی شهرستان جهت محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، در محوطه دانشکده برگزار و  قرائت بیانیه به پایان رسید.

متن بیانیه بدین شرح می باشد:

بسم الله القاسم الجبارین

جنایات این روزهای رژیم سفاک صهیونیستی علیه مردم شجاع، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی تلاشی  ناکام برای برگرداندن آبروی از دست رفته و هیمنه‌ درهم فروریخته این رژیم جعلی است و به حول و قوه‌ الهی و به مدد مجاهدت جوانان غیور فلسطینی، حمایت آزادگان عالم و ملت‌های مسلمان، طوفان‌الاقصی سیل بنیان‌کنی خواهد شد که به آزادی قدس شریف خواهد انجامید.

حال که دشمن صهیونیستی با اقدام غافلگیرانه امواج سهمگینی از خسارات و تلفات را تجربه کرده و تلخی بی‌پایانی را در کامش فرو نهاده، تلاش دارد تا با سیاست کشتار گسترده و تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه، مقاومت را به عقب رانده و سرپوشی بر شکست‌های غیرقابل ترمیم خود بگذارد.

این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.

ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران مراکز درمانی و  بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است. این در حالیست که بر اساس کنوانسیون بین‌المللی ژنو حفظ امنیت و سلامت کادر درمانی در همه‌ی میدان‌ها برای همه طرف‌های درگیر امری ضروری است، اما این موضوع توسط رژیم صهیونیستی نقض شده و فاجعه بهداشتی و درمانی را به بار آورده است. حمله به غیر نظامیان و ساختمان‌‌‌ها‌‌‌ی مسکونی و قطع آب و برق و سوخت غزه در مخاصمه جار‌‌‌ی از مظاهر بارز این جنایات است.

اکنون امت مسلمان و مظلوم فلسطین در غزه، با مقاومت خود عبارت «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» را تفسیر کرده‌اند، چرا که قدمت ظلم به بلندای تاریخ است و یزیدیان همواره در ظلم به مظلومان دست داشته‌اند.

حمایت آمریکا و کشورها‌‌‌ی غربی از تجاوزات آشکار رژیم اشغالگر اسرائیل علیه موجودیت، هویت و حقوق مسلم مردم فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت یک ملت، نشان‌دهنده مشارکت آنان در «جنایت علیه بشریت» و «جنایات جنگی» است و آنان در مقابل وجدان بشریت و تعهدات خود در قبال حقوق بین‌الملل بشر مسئول‌اند و باید پاسخگو باشند. کشتار مردم فلسطین توسط رژیم اشغالگر حد و مرز ندارد و آیا زمان آن نرسیده که وجدان جهانی در برابر این جنایات بیدار شده و ماشین نسل‌کشی که توسط صهیونیست‌ها به راه افتاده را مهار کند؟ این جنایات، صرفا ملت فلسطین را هدف قرار نداده بلکه کل بشریت و انسانیت را مورد هدف گرفته است. قطعا خون های به ناحق ریخته شده مظلومین یقینا نقطه پایان رژیم غاصب صهیونیستی ست. ما پیروان ولایت و سربازان آماده یی هستیم که رهبرمان فرمود:  بمباران‌ها باید فوراً قطع شود و  اگر این جنایات ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد.

جامعه دانشگاهیان دانشکده صنعت و معدن خاش، ضمن ابراز انزاجار از سکوت مجامع بین‌المللی در نسل‌کشی مردم مسلمان فلسطین و اعلام همبستگی با مردم بی‌دفاع غزه، با دعوت از دانشگاهیان جهان اسلام به اتخاذ مواضع مشترک در محکومیت جنایات هولناک صهیونیست‌ها از آنان می‌خواهند تا مسئولیت روشنفکری و عملی خود را در دفاع از مظلومان جهان فراموش نکنند و اجازه ندهند در هزاره دانایی هر روز در فلسطین بی‌سابقه‌ترین و وحشیانه‌ترین فجایع بشری در برابر دیدگان بی‌تفاوت مردم جهان به وقوع پیوندد.

در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدا و آرزوی سلامتی کامل برای همه مجروحان، به همه مجاهدان و مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم تا پای جان دست از حمایت از مقاومت اسلامی برنخواهیم داشت و در انتظار آزادی کامل قدس و اقامه نماز در صحن شریف مسجد الاقصی هستیم.

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا وَنَرَاهُ قَرِیبًا (آیات ۶ و ۷ سوره معارج)

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

روابط عمومی دانشکده صنعت و معدن خاش

امتیاز به خبر :