اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

تجمع اعتراضی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در غزه

تجمع اعتراضی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در غزه

جامعه دانشگاهی دانشگاه سیستان و بلوچستان در کنار امت شهید پرور زاهدان با تجمع اعتراضی، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اساتید، کارکنان و جمعی از دانشجویان با همراهی مردم همیشه در صحنه زاهدان، در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی در غزه در میدان فلسطین زاهدان تجمع کردند.
مردم و دانشگاهیان همچنین با سردادن شعارهای «حیدر حیدر حیدر»، « سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، « لشکر قدس ایران، انتقام انتقام»، « مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «هیهات من الذله» و ... انزجار خود را به جنایت صهیونیست‌ها نشان دادند.
جمعی از دانشجویان نیز با حضور در تجمع میدان فلسطین زاهدان، آمادگی خود برای حضور در غزه و کمک به مجروحان فلسطینی را اعلام کردند. تجمع کنندگان در این مراسم ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند.
همچنین کلاس‌های دانشجویان دانشگاه امروز در وقت دوم برای حضور دانشگاهیان در راهپیمایی حمایت از مردم غزه تعطیل شد.
پس از پایان این مراسم دانشجویان، اساتید و کارمندان با برپایی نماز جماعت در مسجد حضرت قائم (عج)  دانشگاه سیستان و بلوچستان و عزاداری برای شهدای غزه، بیانیه محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را قرائت نمودند.

امتیاز به خبر :