اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

افتخار آفرینی عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان در ششمین جایزه دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی

افتخار آفرینی عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان در ششمین جایزه دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی

مهندس پیمان گلچین، عضو هیئت علمی گروه مهندسی فضای سبز دانشکده جغرافیا و برنامه ریزی محیطی دانشگاه سیستان و بلوچستان، برنده جایزه دو لوح افتخار و عنوان کتاب برتر از ششمین جشنواره دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی شد.

ششمین دوره جایزه دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی (جایزه زنده یاد دکتر منوچهر مزینی) توسط انجمن مفاخر معماری ایران و با همکاری مؤسسه مطالعاتی فرزان زهرا حقیقی همزمان با آیین بیستمین سالگرد تاسیس انجمن مفاخر معماری ایران در تاریخ 20 آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران در تهران برگزار شد.

در این دوره از جشنواره، کتاب‌های تالیف و ترجمه شده  سال های ۱۳۹7 تا 1401 در زمینه‌های نگهداری و مرمت، نوسازی شهری، تاریخ معماری و شهرسازی، طراحی منظر، تاریخ شفاهی و اتوبیوگرافی، فناوری‌های نوین ساختمانی، نقد معماری، روستاشناسی و روستا پژوهی، مدیریت طرح ها، عمران روستایی، زیبایی شناسی هنر و معماری، مستند نگاری، برنامه ریزی شهری و منطقه‌ای، طراحی شهری و شهرسازی، معماری، اندیشه پژوهی و نظریه پردازی، داوری شد.

در ششمین دوره دوسالانه (۱۴۰۲)، تعداد ۲۸۴ عنوان کتاب در حوزه معماری و شهرسازی و رشته های مرتبط  ارسال شده بود که از این تعداد، ۸۱ عنوان کتاب به دریافت جایزه و لوح سپاس نائل گردیده اند. از ۱۶ عنوان کتاب به عنوان رتبه افتخار تجلیل شده و ۵ کتاب نیز عنوان کتاب برتر را یافته اند. همچنین از دو ناشر با اهداء لوح و تندیس سیمین و زرین تقدیر بعمل آمد و از ۷ ناشر (در بخش عمومی و دولتی) با عنوان ناشر برتر و ناشر برگزیده قدردانی شد.

 

کتاب های دریافت کننده جایزه لوح افتخار و سپاس:

جایزه لوح افتخار

عنوان: زری اسکیپ: رویکردی مناسب برای توسعه منظرسازی کم نیاز به آب

تالیف: پیمان گلپین ، رضا فرهادی

ناشر: سازمان جهاد دانشگاهی واحد تهران

جایزه لوح افتخار

عنوان: طراحی منظر: مبانی نظری و اصول کاربردی

ترجمه: رضا فرهادی ،پیمان گلچین

ناشر: انتشارات دانشگاه هرمزگان

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط