اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست ریاست دانشگاه دانشگاه سیستان و بلوچستان با دانشجویان بین الملل در روز دانشجو

نشست ریاست دانشگاه دانشگاه سیستان و بلوچستان با دانشجویان بین الملل در روز دانشجو

دانشجویان بین الملل دانشگاه سیستان و بلوچستان در روز دانشجو میهمان ریاست دانشگاه، رئیس دفاتر نهاد دانشگاه های استان و مسئول بسیج دانشجویی مراکز دانشگاهی استان بودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست صمیمانه و جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان بین الملل دانشگاه در روز دانشجو با رضایی، رئیس دانشگاه، بامری رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و سرگزی  فرمانده بسیج دانشجویی مراکز دانشگاهی استان در محل سالن مرکز رشد و فناوری دانشگاه برگزار شد.
در این گپ و گفت صمیمی، دانشجویان با طرح موضوعات و مشکلات که در دوران تحصیل روبرو می‌شوند و دغدغه‌های دانشجویی، با ریاست دانشگاه و مدیران دانشگاه، بی پرده سخن گفتند و از همه مسئولین خواستار رفع مشکلات دانشجویان بین الملل شدند. در ادامه نشست، رضایی رئیس دانشگاه ضمن تبریک این رویداد مبارک و تاریخی، از 16آذر به عنوان نماد استکبار ستیزی جنبش انقلاب اسلامی یاد نمود. ایشان  قول مساعدت و همکاری به دانشجویان بین الملل را در تمام زمینه ها برای جلوگیری از دغدغه‌های دانشجویی و ایجاد محیطی آرام و مناسب جهت تحصیل علم ودانش داد.
حجت الاسلام والمسلمین بامری ضمن تبریک روز دانشجو به برادران با بصیرت و متعهد بین الملل به ویژه دانشجویان کشور دوست و همسایه، برای طلب علم ودانش  و حسن عاقبت بخیری، توفیق روزافزون را از خداوند متعال مسألت نمود.
سرگزی فرمانده بسیج دانشجویی مراکز دانشگاهی استان، ضمن تبریک روز دانشجو، بیان نمود 16 آذر را که برای همیشه نماد بیداری، آزادی خواهی و استکبار ستیزی و حق طلبی دانشجویانی است که با تأسی به سالار شهیدان  مرگ عزتمندانه را بر زندگی ذلیلانه ترجیح می دهند و در راه مبارزه با استکبار از نثار خون پاک خویش دریغ نمی‌کنند. وی با یادآوری راه و روش شهیدان و درود فرستادن به روان پاک  شهیدان بهشتی و شهید حسن باقری بر اهمیت علم آموزی و حقیقت جویی تاکید نمود.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط