اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری مراسم محوری وحدت حوزه و دانشگاه

برگزاری مراسم محوری وحدت حوزه و دانشگاه

مراسم محوری وحدت حوزه و دانشگاه با حضور روحانیون و طلاب حوزه علمیه و اساتید دانشگاه های شهر زاهدان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، در سالروز گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه ، مراسمی با حضور روحانیون و طلاب و اساتید دانشگاه‌های شهر زاهدان در محل سالن کنفرانس حوزه علمیه امام صادق شهر زاهدان برگزار گردید. در این مراسم رضایی رئیس دانشگاه معین استان به همراه اعضای هیئت رئیسه و جمعی از اساتید دانشگاه حضور یافتند.
کوهساری معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور، در این مراسم با اشاره به اهمیت مسئله وحدت بین حوزه و دانشگاه تاکید کرد امروز در دنیا به این نتیجه رسیدند که همراهی علم با مسائل دینی از بین برنده بسیاری از چالش‌ها است وی افزود نشر بیش از ۳۰۰ مجله علمی در موضوعات مرتبط با علم و دین، چاپ بیش از ۲۵۰۰ کتاب از جمله دستاوردهای وحدت حوزه و دانشگاه است. در ادامه مراسم اساتیدی از دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه سیستان و بلوچستان و همچنین روحانیون حوزه‌های علمیه استان در خصوص پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی سخنانی را ایراد نمودند.
گرگیج عضو هیئت علمی گروه زمین شناسی دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح گفت تفکر شهید مفتح بنیاد وحدت حوزه و دانشگاه را بنا نمود.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط