اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بیانیه دانشگاه سیستان و بلوچستان در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه دانشگاه سیستان و بلوچستان در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، دانشگاه سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 


 اقدام تروریستی دشمنان امنیت و استقلال مردم ایران در پیشگاه هر انسان آزاده‌ای در جهان محکوم و نشانه عجز و ناتوانی عاملان آن در برابر اراده ملت ایران است. 
شهادت غریبانه ده‌ها تن از زائران مظلوم مرقد پاک سردار دل‌ها، در روزی که زمین و زمان معطر به عطر میلاد حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها و سلاله پاکش امام راحل بود، دل‌های امت اسلام و مردم انقلابی ایران را درسوگ و ماتم نشاند.  
جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی، نشانه وحشت، درماندگی، زبونی و حقارت دشمنان و صهیونیست‌های جنایتکار است که حتی از زائران سردار دل‌ها هراس دارند. 
همان گونه که شهید سردار سلیمانی همواره تاکید می‌کرد، ملت ایران ملت شهادت است و با تمام توان خود از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی دفاع می‌کند و جنایت آفرینی دشمنان نمی‌تواند خللی در عزم و اراده ملت در راه تحقق آرمان‌های مقدس ایران وارد کند. 
دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت جنایت کوردلانه گلزار شهدای کرمان، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در این حادثه تروریستی تسلیت و تهنیت عرض نموده، برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات، برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند متعال خواستار است و همچنین شناسایی، دستگیری و مجازات سریع عاملان و آمران این جنایت را از مسئولان امر مطالبه می‌نماید. 
جهانخواران و ایادی آنان بدانند مردم شریف ایران تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی و عهد و پیمان با مقام عظمای ولایت ایستاده‌ و دشمنان را از ارتکاب این جنایت کوردلانه پشیمان خواهند کرد.


 روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :