اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

روز گزینش

روز گزینش

پانزدهم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره)

بسم الله الرحمن الرحیم

گزینش از جمله برکات و یادگار ارزنده و به یاد ماندنی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، ناشی از مبانی فکری انقلاب و اصول فقهی اسلام ناب محمدی است که همواره در تارک و صحیفه دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می درخشد. و براساس فرمان مبارک امام خمینی (ره) در مورخ 1361/10/15 بنیان گذاشته شد.

با عنایت به اینکه در راستای نیل به اهداف تعالی سازمان انتخاب بهترین و شایسته ترین افراد در سازمانها و بویژه در این حوزه فرهنگی، از حساسیت مضاعف و اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که تحقق این هدف در گرو گزینش و انتخاب بهترین افراد با شایستگی های ویژه ای است که بتوانند سازمان را، در رسیدن به اهداف خود یاری کنند و سهم بسزائی در موفقیت سازمان داشته باشند. در این راستا نقش راهبردی گزینش در جذب نیروی انسانی شایسته هویدا می شود، قطع یقین ما متولیان گزینش به عنوان بازوی توانای سیستم مدیریتی، ضمن رعایت حدود و موازین شرعی اخلاقی و انسانی و همچنین حفظ اسرار و حیثیت افراد و پرهیز از علایق شخصی و سلایق جناحی، رعایت عدل و انصاف را در گزینش افراد مورد توجه قرار داده ایم تا نه حقی از مردم ضایع شود و نه در عملکرد نظام گزینش خللی ایجاد شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت 15 دیماه سالروز تشکیل گزینش خدمت همکاران دانشگاهی و توفیق روز افزون همکاران پر تلاش خودم در هسته گزینش، چهارمین سالگرد سردار دلها، شهید سلیمانی و همراهانشان و شهادت جمعی از هموطنان عزیز در کرمان را تسلیت عرض می کنم و به روح بلند و ملکوتی معمار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهداء تحیت و سلام دارم و طول عمری با برکت برای مقام معظم رهبری و همه خدمتگزاران به اسلام و انقلاب را از خداوند منان خواستارم.

 

حمید میرشکاری

سرپرست هسته گزینش کارکنان دانشگاه سیستان و بلوچستان

1402/10/15

امتیاز به خبر :