اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز ایام ا... دهه فجر

پیام  ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز ایام ا... دهه فجر

به گزارش روابط عمومی، غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و آغاز ایام ا... دهه فجر پیامی به شرح زیر منتشر نمود.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِذَا جَاء نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ * وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجاً *
فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّاباً *


  سلام بر شهیدان و امام شهیدان و درود بر فجر آفرینانی که نهال دهه فجر همواره به همت والایشان یادگار و ماندگار مانده است سلام بر فجر و سلام بر فجر آفرینان میدان عشق و ایثار و فداکاری.
 در ۱۲ بهمن سال ۵۷  امام خمینی(ره) به ایران بازگشت، امام آمد و اجرای قرآن، تجدید بنای دین اسلام، شکوه مذهب، عظمت ایران و مسلمین، غرور سرخ دین، مکتب شهادت، نستوهی و استواری امت اسلام و تبلور عینی مکتب امامان معصوم را به ارمغان آورد.
در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  ایران و سرنگونی نظام شاهنشاهی هستیم. پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم و رهبری عالمانه امام امت (ره)  به وقوع پیوست. 
اینجانب ضمن گرامیداشت آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، یاد و خاطره شهدا را در چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی گرامی داشته و ایام ا... دهه فجر را به دانشگاهیان و به‌ویژه مردم دلاور و همیشه درصحنه استان پهناور سیستان و بلوچستان تبریک  و تهنیت عرض می‌نمایم.
امیدوارم همه ما دانشگاهیان در این برهه حساس که انقلاب بیش از هر زمان دیگری نیازمند به پشتیبانی و حمایت همه آحاد مردم به‌ویژه دانشگاهیان است، از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در سایه منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیه‌الله خامنه‌ای پاسداری نمائیم.
امروز  بر جامعه دانشگاهی لازم است با بیان دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی، در صف اول جهاد تبیین قرار گیرند و با تلاش مضاعف در عرصه رشد و ارتقاء علمی کشور،  طلایه داران پیشرفت ایران عزیزمان باشند.

 

به امید شکوه و عظمت روز افزون جمهوری اسلامی ایران
دکتر غلامرضا رضایی
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :