اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی تأمین زمین و احداث مسکن دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان

مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی تأمین زمین و احداث مسکن دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان

عملیات اجرایی تأمین زمین و احداث مسکن دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان همزمان با سایر دانشگاه ها با دستور رئیس جمهورآغاز شد  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، عملیات اجرایی تامین 59 هزار و 500 واحد مسکونی نخبگان، اعضای هیات علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌ها دولتی و آزاد کشور به طور همزمان با دستور رئیس جمهور به صورت برخط در سراسر کشور آغاز شد.

در این مراسم که با حضور اعضای شورای ملی مسکن و شهرسازی و وزرای محترم راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس بنیاد ملی مسکن و مسئولان عالی رتبه استانی، صبح روز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه برگزار شد؛

آیت‌الله رئیسی بیان کرد: تامین مسکن برای نخبگان، هیات علمی و اساتید دانشگاه از دغدغه‌های دولت سیزدهم بوده است.

وی افزود: امروز قریب به ۶۰ هزار واحد مسکونی با همت وزارت راه و شهرسازی و وزارت علوم و فناوری به ثمر نشسته است.

رئیس جمهور بیان کرد: مسئله مسکن نخبگان و خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان یکی از مسائلی است که با رفع آن شاهد رونق و ایجاد امید در این قشر فرهیخته خواهیم بود.

رضایی رئیس دانشگاه، در مراسم کلنگ‌رنی واحدهای مسکونی دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: تامین مسکن برای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه یک طرح بسیار عالی و نادر است که در طول 45 ساله از انقلاب اسلامی نظیر ندارد که با همت دولت سیزدهم و وزارت علوم و راه و شهرسازی عملیاتی شد.

وی افزود: دانشگاه سیستان و بلوچستان جز دانشگاه پیشرو تامین زمین دولتی برای ساخت مسکن برای قشر فرهیخته جامعه است. رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تقارن آغاز عملیات کلنگ‌زنی مسکن دانشگاهیان با اعیاد شعبانیه به فال نیک می‌گیریم، امیدواریم مایه خیر و برکت بوده و مشکلات این جامعه دانشگاهی را حل کند.

رضایی بیان کرد: امید است با همتی که در دانشگاه و مجموعه مدیریت استان وجود دارد، این پروژه سریعتر انجام شده و شاهد بهبود شرایط برای جامعه دانشگاهی و رفع مشکلات آنان باشیم.

وی افزود: با اجرای این پروژه کارکنان و اعضای هیات علمی می‌توانند از این فرصت به نحو احسن بهره‌ برداری کنند.

گفتنی است؛ در این پروژه عملیات تامین زمین و احداث مسکن دانشگاهیان به مساحت 78هکتار، شامل 32 هکتار مساحت مسکونی، 15هکتار مساحت خدمات و تعداد 2800 واحد تامین شده، اجرایی خواهد شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط