اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام قدرشناسی و تکریم ریاست دانشگاه معین استان از حضور پرشور دانشگاهیان در انتخابات و تبریک به منتخبین مردم

پیام قدرشناسی و تکریم ریاست دانشگاه معین استان از حضور پرشور دانشگاهیان در انتخابات و تبریک به منتخبین مردم

  

بسم الله الرحمن الرحیم  


بار دیگر شمیم حضور افتخارآمیز و به یادماندنی شما ولی نعمتان اصلی انقلاب در  صندوق های رأی، روح تازه ای در کالبد ملت های آزاده جهان دمید و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت با بصیرت ایران افزود. 
مردم فهیم و متعهد  استان سیستان و بلوچستان در پاسخ  به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور شکوهمند و مشارکت پرشور در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری،جهانیان را شگفت زده  نمود و با توجه به  فشارهای تبلیغاتی نظام سلطه، و وسوسه‌ی شیطانی که می کوشیدند ملت را از حضور با نشاط در صندوق های رأی مایوس نمایند، نقش برآب ساخت. و وفاداری ملت به رهبر فرزانه انقلاب و اراده خود در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت. حضور آگاهانه و مشارکت چشمگیر و امید آفرین  دانشگاهیان استان در این دوره از انتخابات، ستودنی و ارزشمند بود. 
سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ و مسئولین نظام  جمهوری اسلامی ایران در خلق این حماسه پرشکوه را به مقام بلند پایه ولی عصر (عج)، محضر رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف استان و به ویژه دانشگاهیان تبریک و شادباش  عرض می نمایم. 
 سزاوار است مراتب امتنان و سپاسگزاری خود، از حضور پرشور اقشار مختلف مردم ارجمند و فهیم استان سیستان و بلوچستان بویژه دانشگاهیان فرهیخته، در صندوق‌های رأی و تمامی شخصیت‌ها و نخبگان علمی جامعه سهیم در شکل‌گیری این حماسه را اعلام نمایم. 
همچنین از نامزدهای محترم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که با حضور با تدبیر خود، زمینه‌ی مشارکت فعال و حماسی مردم را فراهم ساختند تشکر نموده  و ضمن تبریک به منتخبان مردم ، از خداوند رحمان برای آنان موفقیت و سربلندی خواستارم. 
 رجا واثق دارم منتخبین مردم با همت ستودنی  و انگیزه مضاعف در جهت توسعه و آبادانی کشور و حمایت از جامعه دانشگاهی  و نیز برقراری ارتباط دوسویه با مردم و دانشگاهیان موفق عمل کرده و نتایج تلاش های  آنان منجر به دستاوردهای موثر برای جامعه هدف در استان  باشد. 


دکتر غلامرضا رضایی 
رئیس دانشگاه معین استان سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :