اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام تسلیت دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان در پی درگذشت استاد گرانقدر، زنده‌یاد دکتر اسماعیل زارع بهتاش

پیام تسلیت دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان در پی درگذشت استاد گرانقدر، زنده‌یاد دکتر اسماعیل زارع بهتاش

درپی درگذشت استاد گرانقدر، زنده‌یاد دکتر اسماعیل زارع بهتاش عضو هیأت علمی دانشگاه دریانوردی چابهار، رئیس، اعضای ه‍یأت رئیسه، اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه سیستان و بلوچستان، فقدان این استاد بزرگوار را به جامعه بزرگ دانشگاهی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفتند.

   بسمه تعالی
 إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر اندوهبار درگذشت استاد فرهیخته و پیشکسوت، شادروان اسماعیل زارع بهتاش، عضو هیأت علمی دانشگاه دریانوردی چابهار، موجب تأثر و تألم فراوان جامعه دانشگاهی گردید.
ایشان استادی فرزانه و پرتلاش و انسانی وارسته، فرهیخته و متواضع بودند که در دوران پربار خدمت صادقانه خویش در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان و دریانوردی چابهار، با روحیه‌ای وصف ناپذیر در امر آموزش و تربیت جوانان این مرز و بوم همت نموده، علاوه بر اهتمام به تربیت علمی دانشجویان، به لحاظ اخلاق، ادب و تواضع نیز برای همگان الگویی مثال زدنی و تاثیر‌گذار بودند.
اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده گرانقدر ایشان و جامعه علمی کشور بویژه اساتید محترم و دانشجویان عزیز دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، برای آن همکار گرامی علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایند.

      روحش شاد و یادش گرامی باد

از طرف: رئیس، اعضای ه‍یأت رئیسه، اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط