اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام تبریک پیشاپیش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک پیشاپیش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به مناسبت عید سعید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم

ایزد منان را سپاس می‌گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس دیگر بار، با یاری از درگاه مهر بی نهایتش به آرامش دست یابیم.

عید فطر، روزی است که همه مسلمانان جهان در کنار یکدیگر به نماز می‌ایستند و به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و کام خویش را با حلاوت ذکر او شیرین می‌کنند. عید فطر، نمادی از وحدت مسلمانان است، وحدتی که سبب ذلت و ناامیدی شیطان و نیز خواری استکبار و دشمنان اسلام می‌شود.

عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرت‌های روشنی می‌باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می‌کنند. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جان می‌زداید.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سیستان و بلوچستان با توجه به واپسین روزهای این ماه میهمانی خدا، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت مردم شریف ایران و خانواده بزرگ دانشگاهیان را خواستار است و پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

امتیاز به خبر :