اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام تبریک ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه معین استان فرا رسیدن عید سعید فطر را به دانشگاهیان گرانقدر استان، تبریک گفتند 
 
 
متن پیام تبریک ایشان به شرح ذیل است: 

باسمه تعالی 
 

سلام بر شما  دانشگاهیان استان پهناور سیستان و بلوچستان  که یک ماه خود را به زیور بندگی آراسته اید و امروز به شکرانه این بندگی، عید عبادت را جشن گرفته اید و چه زیباست که در این روز با برکت و با شرافت، همچون مولایمان، حضرت امام سجاد (علیه السلام) این چنین با خدای خود راز و نیاز کنیم که: 
« بارخدایا! بر محمد و خاندان او درود فرست و به ما به جای ماه رفته رمضان، خیر و احسان ارزانی دار و عید فطر ما را خجسته گردان و آن را بهترین روزی کن که در جلب گذشت تو، بر ما گذشته و گناه ما را از میان برده است و گناهان ما را چه پنهان و چه آشکار بیامرز. 
بارخدایا! در روز فطر که آن را برای مؤمنان، عید شادی و برای اهل دین خویش، محل تجمع و همایش قرار داده ای، ما را به سوی خود بازگردان و از هر گناهی که مرتکب شده ایم و هر بدی که بر جای نهاده ایم یا اندیشه ناپسندی که پنهان داشته ایم، ما را توبه ده.». 
این‌جانب ضمن قدردانی از زحمات شما بزرگواران در عرصه علم و دانش و امر آموزش و تعلیم و تربیت جوانان این مرز و بوم، عید سعید فطر  را خدمت شما همکاران فرهیخته تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای شما در مسیر این مسئولیت خطیر، تندرستی و موفقیت آرزو دارم. 
  

 دکتر غلامرضا رضایی 
 ریاست دانشگاه معین استان

امتیاز به خبر :