اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی کارشناسان کمیسیون موارد خاص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان

برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی کارشناسان کمیسیون موارد خاص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان

کارگاه‌های توانمندسازی کارشناسان کمیسیون موارد خاص و ایفای تعهد خدمت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی استان‌ توسط اداره کل امور دانشجویان داخل در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، کارگاه‌های توانمندسازی کارشناسان کمیسیون موارد خاص و ایفای تعهد خدمت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی استان‌ سیستان و بلوچستان توسط اداره کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان طی دو روز در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.  
 کارگاه‌ شورای بررسی موارد خاص در سطوح دانشگاهی و استانی روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه، طی 2 نوبت صبح و عصر با حضور دانشور، مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، رباط جزی معاون اداره کل امور دانشجویان داخل، شهرکی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نایب رئیس شورای بررسی موارد خاص استان، نوری معاون دانشجویی و دبیر شورای بررسی موارد خاص استان، مدیران حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سیستان و بلوچستان و با حضور کارشناسان مربوطه از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی استان برگزارشد. در این کارگاه ابهامات و مشکلات اجرایی کمیسیون های موارد خاص مورد تجزیه و تحلیل و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین پیشنهادات و راهکارهایی در راستای بهبود و بومی سازی سامانه سجاد ارائه گردید.  
در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه نیز کارگاه چالش های اجرای دستورالعمل جامع آموزش رایگان و تبیین فرآیند مدارک تحصیلی با حضور کارشناسان مرتبط از دانشگاه ها ی استان و دانشور، رباط جزی و مدیران آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزارگردید. در این جلسه نیز مشکلات و موارد ابهام درخصوص موضوع ایفای تعهد خدمت آموزش رایگان مورد بررسی قرار گرفت، مشکلات سامانه سجاد مطرح و پیشنهادات و راه کارهای لازم ارائه شد.  
لازم به ذکر است نظرات و پیشنهادات مدیران و کارشناسان حاضر در کارگاه های فوق به صورت مکتوب به مدیریت اداره کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان ارسال گردید.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط