اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

گرامیداشت مقام شامخ معلم و استاد در دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور استاندار

گرامیداشت مقام شامخ معلم و استاد در دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور استاندار

مراسم گرامیداشت مقام شامخ معلم و استاد با حضور ریاست و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه و استاندار سیستان و بلوچستان در تالار امام رضا(ع) برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم گرامیداشت مقام شامخ معلم و استاد با حضور ریاست و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه و استاندار سیستان و بلوچستان و اعضای هیأت علمی دانشگاه، در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالار امام رضا(ع)  برگزار شد. کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش مهم دانشگاه و اساتید در پیشرفت و توسعه استان گفت: دانشگاه باید محور توسعه و پیشرفت باشد. دانشگاه نقش اصلی در رشد فناوری دارد، وی افزود : این یک موضوع بسیار مهم است که اساتید بزرگوار باید پشت کار بیایند و هدایت شرکت‌های دانش بنیان توسط اساتید باید اتفاق بیافتد. کرمی در ادامه گفت: آنچه که مهم است اگر هر کاری را به اتکای خدای متعال انجام دهیم مطمئناً خدا به کارمان برکت می‌دهد و موفقیت حاصل می شود. 
بامری مسئول دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری گفت: اگر نگاه اجمالی به اندیشمندان اسلامی و ستارگان پرفروغ در عرصه علم و فناوری بیندازیم . عوامل متعدد در درخشندگی و همچنین معرفی هویت علمی و انسانی تاثیرگذار بوده است. یکی از عوامل مهم و ابعاد برجسته چهره های شاخص علمی در جهان اسلام مثل شهید مطهری بود. شهید مطهری در زندگی خود، برنامه ای هدفمند و راهبرد مهم برای فرصت های زندگی خودش تعریف کرده بود. 
رضایی، رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و بزرگداشت مقام شامخ معلم از حضور سردار کرمی در جلسه تشکر و اشاره نمود که دانشگاه باید جامعه محور باشد و در حل چالش ها و مشکلات استان نقش پررنگ تری نسبت به دستگاه های اجرایی دیگر داشته باشد و حضور اساتید مجرب راهگشای مشکلات ماست. رضایی خاطر نشان نمود که پژوهش و آموزش در کنار نوآوری و فناوری نتیجه مطلوب تری خواهد داشت و از اساتید خواست که با راهنمایی و هدایت دانشجویان، بخش بیشتری از پایان نامه های دانشجویی را به سمت و سوی حل مشکلات و معضلات استان هدایت نمایند چرا که توقع مردم از قشر روشنفکر جامعه چیزی جز این نیست. 
در پایان این مراسم از زحمات ارزشمند فرهاد شهرکی در زمان تصدی مسئولیت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اهداء لوح تجلیل و قدردانی شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط