اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در همایش جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه در دانشگاه سیستان و بلوچستان

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در همایش جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه در دانشگاه سیستان و بلوچستان

رسانه ها و روابط عمومی ها باید پیشران شناساندن ظرفیت های این استان باشند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، همزمان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، دومین همایش جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران روابط عمومی های استان در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید. افشار دارابی با تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، خطاب به مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: علاوه بر تولید فکر و خبر نیاز به انسجام و همبستگی در درون سیستان و بلوچستان داریم، باید مشکلات و ظرفیت‌ها را احصا و برای آن راهکار پیدا کنید.
وی تصریح کرد : امنیت مقوله بسیار مهمی است چرا که توسعه بدون امنیت محقق نمی‌شود، ظرفیت‌هایی در سیستان و بلوچستان وجود دارند که رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باید پیشران در شناسایی آنها باشند و به مدیران برای ایجاد راهبرد کمک کنند چرا که این مهم منجر به توسعه می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور اظهار کرد: مدیران، فرمانداران و اعضای شورای اداری استان باید بیشترین وقت را برای اتاق فکر با اصحاب رسانه و رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها بگذارند تا راهبردی مناسب تهیه کنند، همه برنامه ها و اقدامات باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد چرا که توسعه استان  مطالبه به حق مردم است.
وی گفت: روابط بین نخبگان و اقشار مختلف جامعه باید برای روابط عمومی‌ها مهم باشد و این مهم را برای مدیران نیز تبیین کنند، همچنین در همبستگی بین طوایف، نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها بسیار مهم است.
دارابی تاکید کرد: باید خطرات درون و برون مرزی سیستان و بلوچستان گردآوری و برای مردم تبیین شوند و مسائل و نکات کلیدی این استان را با هر گرایش سیاسی احصا و برای حل آن امت واحد شویم.
وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان نیاز به وحدت، همبستگی و آرامش دارد این مسیر را باید روابط عمومی ها محقق کنند. 
در این همایش از برگزیدگان روابط عمومی های برتر استان در بخش های مختلف تجلیل شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط