اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اطلاعیه مصاحبه آزمون دکتری از داوطلبان پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه سیستان و بلوچستان سال 1403

داوطلبان محترم، ضمن تبریک صمیمانه بابت پذیرش در آزمون کتبی (مرحله اول) و آرزوی توفیق در مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی)، لطفا به نکات مهم زیر توجه فرمایید:
1.    مطابق شیوه‌نامه اجرایی آزمون ورودی مقطع دکتری سال 1403 ابلاغی سازمان سنجش آموزش کشور، مصاحبه از داوطلبان بصورت حضوری می‌باشد.
2.    با توجه به شرایط خاص آب و هوایی، مشکلات عدیده آب و برق در فصل تابستان و تعطیلات تابستانی این دانشگاه نسبت به برخی دیگر از دانشگاه‌های کشور، ناگزیر برخی از برنامه‌های مصاحبه در تیرماه و مرداد ماه تغییر یافته‌است. تلاش شده است که برنامه ارائه شده با حداقل تداخل با سایر دانشگاه‌های کشور باشد، هر چند برنامه اعلامی سازمان سنجش خود نیز دارای تداخل متعدد زمانی می‌باشد. لذا ضروری است داوطلبان محترم در زمان‌بندی اعلامی توسط دانشگاه جهت انجام مصاحبه (جدول زمان‌بندی پیوست) حضور به‌هم رسانند.
3.    لازم است حداقل 72 ساعت قبل از روز مصاحبه نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات علمی و پژوهشی خود مطابق فایل راهنما در سامانه LMS دانشگاه اقدام نمایید. سامانه LMS از تاریخ 1403/3/16 در دسترس است.
4.    برای برخی از رشته‌ها با تعداد بیشتر داوطلبان معرفی‌شده مانند کدرشته‌های مدیریت، زبان و ادبیات فارسی، فقه و مبانی حقوق، برخی رشته‌های مهندسی و روان‌شناسی عمومی،  چند روز متوالی برای مصاحبه اختصاص یافته است.
5.    در خصوص کدرشته روان‌شناسی عمومی  (4 نفر روزانه و 1 نفر شبانه)، تعداد داوطلبان چندصد نفری معرفی شده بیش از تعداد مورد انتظار می‌باشد و به ناچار سه روز متوالی برای مصاحبه اختصاص یافته‌است. لازم است داوطلبان محترم بر اساس حروف الفبای نام خانوادگی (الف تا ذ روز دهم تیرماه، رتا غ روز یازدهم تیرماه و ف تا ی روز دوازدهم تیرماه) جهت مصاحبه حضور به‌هم رسانند ولی به دلیل احتمال وقوع مسائل پیش‌بینی نشده، آمادگی حداقل سه روز اقامت در شهر زاهدان را داشته باشند. همچنین پیشنهاد می‌شود، آن‌دسته از داوطلبان محترم که پرونده آموزشی و پژوهشی قابل قبول دارند در این مصاحبه شرکت نمایند.
6.    مطابق زمان‌بندی در روز(های) اعلام شده در جلسه مصاحبه و رأس ساعت مقرر حضور یابید.
7.    تمامی مدارک خواسته شده و مستندات علمی و پژوهشی خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشید و به اعضاء محترم کارگروه ارائه نمایید.
8.    فرم‌های تکمیل شده و امضاء شده شماره 1 (فرم ویژه داوطلبان در مصاحبه حضوری) و شماره 2 (فرم تعهدنامه) را تحویل کارگروه مصاحبه نمایید. 
9.    جهت هرگونه پرسش، لطفا به شماره‌های مندرج در فایل مربوط به زمان‌بندی مصاحبه تماس حاصل نموده و از تماس با سایر بخش‌های دانشگاه خودداری نمایید.
با آرزوی موفقیت
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سیستان و بلوچستان
 

امتیاز به خبر :