اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

در راستای افزایش تعاملات و همکاری‌ها نشست ریاست دانشگاه با معاون وزیر نفت صورت گرفت

در راستای افزایش تعاملات و همکاری‌ها نشست ریاست دانشگاه با معاون وزیر نفت صورت گرفت

نشست تخصصی ریاست دانشگاه با معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهشی و فناوری در راستای افزایش تعاملات و توسعه پایدار منطقه، در سالن حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در راستای افزایش تعاملات دانشگاه سیستان و بلوچستان و بهره‌مندی از ظرفیت مشترک در بخش توسعه پایدار منطقه و پژوهش‌های مورد نیاز حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، نشست تخصصی در سالن حوزه ریاست دانشگاه، با حضور وحیدرضا زیدی فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهشی و فناوری و هیأت همراه و  غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه، فرهاد شهرکی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت علمی دانشگاه،  شیهکی تاش رئیس پارک و علم و فناوری زاهدان و تعدادی از مدیران دانشگاه سیستان و بلوچستان، در مورخه ۲۴ خرداد سال ۱۴۰۳ برگزار شد.
در این نشست رضایی رئیس دانشگاه سیستان بلوچستان، ضمن معرفی ظرفیت‌ها و سابقه دانشگاه در خصوص رتبه‌بندی فعلی و ظرفیت‌های کلان موجود مواردی را مطرح نمود. سپس گزارشی از روند فعالیت‌های اخیر و ظرفیت‌هایی با قابلیت اجرایی مشترک، توسط فرهاد شهرکی و برخی از مدیران دانشگاه مطرح گردید.
زیدی فرد، معاون وزیر نفت، ضمن تقدیر و استقبال از موارد و درخواست‌های مطرح شده، رویه اقدامات مشترک و تعاملات دانشگاهی را تشریح و لیستی از اولویت‌های معاونت امور مهندسی، پژوهشی و فناوری وزارت نفت را اعلام نمود. و مقرر شد طی جلسات تکمیلی در آینده در قالب کارگروه‌های تخصصی موارد به صورت اقدام مشارکتی برای عقد تفاهم نامه و سرمایه‌گذاری در زمینه پژوهش و فناوری مرتبط با حوزه وزارت نفت با محوریت  دانشگاه سیستان و بلوچستان صورت گیرد.
در پایان نشست، رضایی رئیس دانشگاه، ضمن تشکر از حضور معاون وزیر نفت و هیأت همراه در دانشگاه سیستان و بلوچستان، درخواست‌های اختصاصی دانشگاه را طی نامه رسمی به ایشان تقدیم نمود.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط