اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام تبریک ریاست دانشگاه به‌مناسبت عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

پیام تبریک ریاست دانشگاه به‌مناسبت عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در پیامی فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت. 

سلام علیکم 


بسم الله الرحمن الرحیم  
لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمدو النعمة لک و الملک، لا شریک لک لبیک" 


روز عرفه از روزهای بزرگ و با عظمتی است که درهای رحمت الهی و مغفرت کبریایی آستان حق تعالى به روی بندگان گشوده  و خوان برکت و احسان و مهر و روزی خداوند برای بندگان گسترده است، و عید قربان، یادآور زیباترین اطاعت بنده از خداوند بلند مرتبه ای است که در پس هر فرمان، نکته تربیتی نهفته است. نکته عید قربان هم خضوع و تسلیم در مقابل پروردگار عالم است. 
عید سعید قربان ، نقطه باشکوه بندگی و عبودیت و زیباترین سر آغاز ولایت و اطاعت در برابر خداوند متعال و رکن حیات معنوی انسان در درگاه خداوند بخشنده و مهربان است  
 
اینجانب فرا رسیدن موسم رستگاری و گذشت، عید خجسته قربان و آغاز دهه ولایت و امامت را خدمت جامعه دانشگاهی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 
بر خود لازم می دانم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی از لحظات عرفانی و معنوی روز عرفه و عیدبزرگ مسلمانان، عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مردم فهیم ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نمایم و از خداوند متعال، سلامتی و تندرستی مردم عزیزمان را مسالت دارم.» 
 امید است خداوند متعال توفیق خدمتگزاری بی منت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم شریف استان بویژه جامعه دانشگاهیان را بیش از پیش نصیبمان گرداند. از خداوند متعال  سعادت، تندرستی و برکت در زندگی را برایتان مسالت دارم . 
 

دکتر غلامرضا رضایی، رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :