اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

دعوت دانشگاهیان استان برای حضور پرشور در انتخابات  

دعوت دانشگاهیان استان برای حضور پرشور در انتخابات  

رئیس دانشگاه معین استان سیستان و بلوچستان در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای از مردم شهیدپرور استان برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آورد.  

متن این بیانیه به شرح زیر است 


بسم الله الرحمن الرحیم 
 إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ 


اکنون که در آستانه انتخاباتی سرنوشت ساز و حماسی قرار گرفته ایم، بدون شک عمل به تکلیف الهی و ادامه راه امام(ره) و شهدا در استقرار و حفظ این نظام اسلامی لازم و حتمی است. این رسالت و امانتی است که با خون شهدا و و مقاومت و ایستادگی آحاد مردم تاکنون محفوظ مانده است و بعد از این نیز به حول و قوه الهی تحت حمایت امام عصر(عج) و رهبری، رهبر فرزانه این ملت همچنان محفوظ خواهد ماند. لذا بر همه فرض است که در جریان حفظ این انقلاب اسلامی دلیرانه وارد میدان شوند و همت عالی خود را به کار گیرند. مشارکت آگاهانه و نقش آفرینیِ عالمانه در تعیین سرنوشت سیاسی کشور، ضرورتی انکار ناپذیر است که می‌تواند ضامن خون‌های پاک شهیدان و به ارمغان آورنده امنیت پایدار برای مردم غیور استان باشد.  
ما دانشگاهیان بزرگ سیستان و بلوچستان به عنوان بخشی از پیکره عظیم ملت شجاع و آزاده ایران و در کنار جامعه دانشگاهی کشور به رسالت خود واقف بوده و با شور و اشتیاق در راستای اهداف این انقلاب الهی حرکت می کنیم و این سخن پیشوای انقلاب خود را در گوش داریم که: «حفظ اين جمهورى اسلامى از اعظم فرايض است. حفظ نظام از واجبات شرعيه و عقليه است» 
در پایان از همه مردم بویژه دانشگاهیان بزرگ سیستان و بلوچستان می خواهیم همچون گذشته با امید و اتکاء به خداوند در انتخابات ریاست جمهوری حضوری گسترده داشته باشند و به انتخاب اصلح خود رای دهند تا حماسه سیاسی، تجلی واقعی یابد. به امید آن که یاریگر خداوند و دین خدا باشیم و وصیت امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری را به کمال انجام دهیم و به حول و قوه الهی همچنان در راه حفظ این نعمت کوشا باشیم. 


دکتر غلامرضا رضایی 
رئیس دانشگاه معین استان سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :