اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

برگزاری جلسه مجازی (وبینارآموزشی) حفاظت آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) – حفاظت آزمون استان سیستان و بلوچستان

برگزاری جلسه مجازی (وبینارآموزشی) حفاظت آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) – حفاظت آزمون استان سیستان و بلوچستان

جلسه توجیهی و هماهنگی مسئولین و کلیه عوامل محترم حفاظت آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) به صورت مجازی با حضور مسئول حفاظت ازمون استان سیستان و بلوچستان و  نمایندگان حفاظت آزمون سراسری حراست دانشگاه سیستان و بلوچستان روز سه شنبه مورخ 1403/04/29 به صورت وبینار (مجازی) برگزار گردید.

جلسه توجیهی و هماهنگی مسئولین و کلیه عوامل محترم حفاظت آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) به صورت مجازی با حضور مسئول حفاظت آزمون استان سیستان و بلوچستان و  نمایندگان حفاظت آزمون سراسری حراست دانشگاه سیستان و بلوچستان روز سه شنبه مورخ 1403/04/19 به صورت وبینار (مجازی) برگزار گردید.

در این جلسه مسئول حفاظت آزمون استان ضمن تشکر و قدردانی از قبول مسئولیت همکاران در سطح استان سیستان و بلوچستان برای همکاری در برگزاری این ماراتن علمی که روزهای پنج شنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم تیرماه برگزار می گردد به تشریح وضعیت حوزه ها، گرمای هوای استان و نحوه تکریم خانواده های همراه داوطلبین پرداخت و گفت: ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت رسمی و مروجان فرهنگ در جامعه وظیفه متفاوتی نسبت به بقیه داریم.

دکتر حسینی با توجه به موضوع اصلی جلسه به مسئولین حفاظت آزمون حوزه ها با توجه به حساسیت موضوع، توصیه نمودند عوامل مربوطه را نسبت به وظایفشان آگاه کنند تا خدایی ناکرده خللی در روند آزمون صورت نگیرد.

این مقام مسئول در ادامه تکریم اولیا و همراهان داوطلبان را لازم و ضروری دانست و فراهم کردن محلی برای اسکان و پذیرایی از این عزیزان در روزهای آزمون را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه جلسه نمایندگان حفاظت آزمون استان منشور حفاظتی مخزن و دستورالعمل های مربوط به آن را یادآور شدند. همچنین در خصوص نحوه عملکرد عوامل محترم بازدید بدنی، تطبیق عکس، کشف تقلب و نحوه بکارگیری ابزار و تجهیزات ارسال کننده و دریافت کننده الکترونیکی و استفاده از دستگاه کاوشگر راهنمایی های لازم را ارائه نمودند.

در پایان جلسه دکتر حسینی با بیان این مهم که کاری که در پیش داریم از حساسیت بالایی برخوردار است و باید همه عوامل پای کار باشند تا این ماراتن بزرگ علمی به خوبی و بدون هیچ مشکلی به پایان برسد، از همه عزیزان که نیروهای جهادی و انقلابی هستند و قطعا اجازه نخواهند داد که دغدغه ای بوجود بیاید؛ تقدیرو تشکر نمودند.

امتیاز به خبر :