اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام تبریک رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به وزیر جدید علوم، تحقیقات و فناوری

پیام تبریک رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به وزیر جدید علوم، تحقیقات و فناوری

غلامرضا رضایی، رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان طی پیامی، انتخاب دکتر حسین سیمایی صراف را به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تبریک گفت.
متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر است: 

ِبسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم 


استاد ارجمند جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف 
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری 


با سلام و احترام؛ 
 حسن انتخاب حضرتعالی از سوی ریاست محترم جمهوری و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جنابعالی را از جانب خود و همکارانم در دانشگاه سیستان و بلوچستان صمیمانه تبریک عرض می نمایم. امیدوارم با درایت جنابعالی، شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های علمی و پژوهشی، تربیت دانش آموختگان کارآفرین، توانمند و خلاق و رشد و توسعه علمی و تحقیقاتی و شکوفایی جامعه دانشگاهی کشور باشیم. 
دانشگاهیان کشور ضمن آن که حضور جنابعالی را در یکی از نقاط کلیدی و پر افتخار کابینه مغتنم می دانند، به پیشبرد بهره وری و رشد علمی، تربیت دانش آموختگان کارآفرین، توانمند و خلاق، نوآوری در زمینه فناوری های نوین، تلاش برای تحقق جامعه دانش بنیان و عدالت محور ذیل این وزارتخانه و به بازآفرینی نقش و سازوکارهای وزارت برای دستیابی به هدف های متعالی آن با حضور فرد شایسته و دغدغه مندی چون شما امیدوارند. 
از درگاه حضرت حق، عزت، سربلندی و توفیقات روزافزون جنابعالی و همکاران محترمتان را در تحقق سیاست های کلی نظام برای رشد و توسعه علمی و تحقیقاتی و شکوفایی جامعه دانشگاهی کشور مسئلت داریم. 


دکتر غلامرضا رضایی 
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :