اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

پیام تبریک رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

پیام تبریک رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

دکتر غلامرضا رضایی، رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان طی پیامی، آغاز سال تحصیلی و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به جامعه دانشگاهی تبریک گفت
متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر است: 

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم 
هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ 

هر ساله در آغاز سال تحصیلی جدید شاهد حضور خیل گسترده مشتاقان علم و دانایی در مراکز علمی و آموزشی هستیم. رویدادی باشکوه که یک ملت برای فرهیختگی نسل خویش تدارک می‌بیند تا بتواند مقاصد مکتسب خویش را به نسل بعد منتقل کند و از این طریق هویت خود را استمرار بخشد. وقتی نسل‌های جوان ما وقت خود را مصروف کسب علم و دانش می‌کنند، معنادارترین حس سودمندی و مفید بودن را منتقل می‌کنند و این امر نوید آینده‌ای روشن و درخشان از سرنوشت جوانان و خانواده‌های آنها دارد. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شجاعت ها، ایثار و فداکاری های شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی جدید را به همه شما دانشجویان عزیز، استادان بزرگوار و کارمندان خدوم دانشگاه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با استعانت از درگاه ایزد منان و با انگیزه مضاعف برای کسب علم و فضیلت، با کوشش ها و مجاهدت های مجموعه مدیران، دانشجویان و استادان گام های بزرگی برای ارتقاء سطح علمی و معنوی دانشگاه سیستان و بلوچستان برداریم. 


دکتر غلامرضا رضایی 
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :