اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نام پنج پژوهشگر دانشگاه سیستان و بلوچستان در میان دو درصد برتر پژوهشگران جهان

نام پنج پژوهشگر دانشگاه سیستان و بلوچستان در میان دو درصد برتر پژوهشگران جهان

در گزارش تازۀ «الزویر» در سپتامبر 2024 ، نام پنج عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان در میان دو درصد برتر پژوهشگران جهان جای گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از معاونت پژوهشی، بر پایۀ گزارش تازۀ «الزویر» که در سپتامبر 2024 منتشر شده است، نام پنج پژوهشگر از دانشگاه سیستان و بلوچستان در میان دو درصد برتر پژوهشگران جهان جای گرفته‌ است. در این نظام ارزیابی دو فهرست منتشر می‌شود. یک فهرست (عملکرد سالانه) داده‌های یک سال مشخص (یعنی سال 2023 میلادی) را بررسی و نام برترین‌ها را منتشر می‌کند و فهرست دیگر (عملکرد شغلی)، پژوهشگران برتر را بر پایۀ عملکرد همۀ سال‌ها (از سال 1960 تا سال 2023 میلادی) را شناسایی می‌کند. در فهرست عملکرد سالانه چهار پژوهشگر و در فهرست عملکرد شغلی یک پژوهشگر وابسته به دانشگاه سیستان و بلوچستان بوده و در میان برترین‌های جهان جای گرفته‌اند. در جدول ذیل نام این پژوهشگران که در فهرست‌های پژوهشگران برتر آمده‌اند، گزارش شده است. در این جدول روشن شده است که هر پژوهشگر نامش در کدام یک از فهرست‌ها جای گرفته است (علامت «+» به معنای بودن نام و علامت «-» به معنای نبودن نام است).

 

جدول 1. نام پژوهشگرانِ دانشگاه سیستان و بلوچستان در فهرست دو درصد برتر پژوهشگران جهان (فهرست عملکرد سالانه و فهرست عملکرد شغلی) ـ سال 2024 میلادی

 

نام پژوهشگر

شمار مقاله‌ها (از 1960 تا 2023)

حضور در فهرست عملکرد سالانه

حضور در فهرست عملکرد شغلی

Mansouri-Torshizi, Hassan

112

+

-

Behzadmehr, Amin

97

+

-

Sarhaddi, Faramarz

58

-

+

Mansouri-Birjandi, Mohammad Ali

44

+

-

Rashki, Mohsen

35

+

-

روابط عمومی دانشگاه کسب این افتخار را به همکاران پژوهشگر برتر و جامعه دانشگاهی سیستان و بلوچستان تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون همکاران را از خداوند مسئلت می نماید.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط