اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بازديد هیات اعزامی دانشگاه الزهرا (س) تهران از آزمایشگاه ها و فضاهاى آموزشي دانشگاه سيستان و بلوچستان

بازديد هیات اعزامی دانشگاه الزهرا (س) تهران از آزمایشگاه ها و فضاهاى آموزشي دانشگاه سيستان و بلوچستان

رئیس مرکز کارآفرینی، رئیس ارتباط صنعت، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه الزهرا (س) و هیئت همراه روز شنبه ٢٨ مرداد ٩٦ از دانشگاه بازديد نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اين هيئت هدف از بازديد دانشگاه را، انتقال دانش، تخصص و تجربه درزمینه های علمی، مدیریتی و ساختاری دانشگاه سیستان و بلوچستان و پیاده‌سازی آن در دانشگاه متبوع خود عنوان نمودند.

دکتر کردی معاون پژوهشی، ضمن معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی موجود، آمادگی دانشگاه را برای همکاری‌های علمی با دانشگاه الزهرا (س) در سطوح مختلف اعلام کرد.

در جریان این دیدار که با معرفی بخش‌های مختلف آزمایشگاه مرکزی دانشگاه، امکانات موجود، خدمات عمومی و تخصصی قابل‌ ارائه در آن آغاز گردید، نحوه ارائه خدمات مختلف تخصصی در آزمایشگاه مرکزی معرفی شد و اهتمام مدیران آزمایشگاه در تضمین و ارتقاء کیفیت خدمات آن مورد تأکید قرار گرفت.

رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه الزهرا (س)، با اشاره به امکانات مناسب آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان و توانمندی‌های علمی دانشگاه، برای همکاری و تبادل اطلاعات در زمینه‌های علمی ابراز علاقه نمود.

در ادامه ی اين بازديد رئیس مرکز کارآفرینی، رئیس ارتباط صنعت، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه الزهرا (س) و هیئت همراه از دیگر قسمت‌های  دانشگاه ازجمله نیروگاه خورشیدی، دیتا سنتر، مرکز آپا و ... بازديد نمودند.

در این نشست، دو طرف همچنین بر توسعه تعاملات علمی فی‌مابین، به‌ویژه در زمینه انتقال دانش و تجربیات برای ساخت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه الزهرا (س) تأکید کردند.

لازم به ذکر است، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان با گردآوری مدرن‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی، محیط مناسبی جهت انجام انواع تست‌های تخصصی را فراهم نموده است.

 

امتیاز به خبر :