اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بيانيه پايگاه مقاومت شهيد زاهدي در مورد 22 بهمن

  • 25 اردیبهشت 1396
  • Article Rating
بيانيه پايگاه مقاومت شهيد زاهدي در مورد 22 بهمن

بسمه تعالي

حتي اگر در تمام آمريکا مسجد بسازند و بالاي گلدسته ها شعار الله اکبر قرار بدهند هيچ وقت شعار مرگ بر آمريکا را فراموش نکنيد، چون آمريکا شيطان بزرگ است. امام خميني (ره).

 

دهه فجر يادآور حماسه ملت غيور و عدالت خواهي است که سالهاي سال طعم تلخ زورگويي و بي عدالتي حکومت هاي فاسد پادشاهي را چشيده و از جور و ستم حاکمان مستبد به ستوه آمده بودند بنابراين به نداي حق طلبي مردي از سلاله پاک ائمه معصومين عليهم السلام لبيک گفته و با جانفشاني هاي بسيار سرانجام پيروزي انقلاب شان را که ثمره خون شهداي والامقامي بود در 22 بهمن 57 جشن گرفتند .

22 بهمن يادمان حماسه پيروزي، روز استحكام پايه‌هاي انقلاب، روز تجديد ميثاق با آرمانهاي حضرت امام (ره)، روز بيعت مجدد با رهبر معظم انقلاب‌، روز پيروزي مستضعفين برمستکبرين است،روزي که ملت هميشه سربلند ايران اسلامي شعار هيهات منّ الذلّه سر داد و اعلام داشت که هميشه پيرو خون سرخ ابا عبدالله الحسين(ع) خواهد بود. انقلاب اسلامي با مديريت رهبري فرزانه و با همراهي راد مرداني فداکار و مردمي ايثارگر و از خود گذشته در جغرافياي ايران ترسيم گشت و عليرغم ناباوري مأيوس دلان داخلي و کج انديشان خارجي به تمامي محاسبات سياسي و فرهنگي متداول جهان پشت پا زد؛ که مي توان بدون اتکاي شرق و غرب با اتکال به نيروي لايزال الهي بپا خاست و با استقبال و بردباري توأم با ايمان به مبدأ هستي بر ناممکن ها فائق آمد و زمينه تحقق جامعه اي اسلامي مبتني بر ارزش هاي ناب اسلام را فراهم ساخت و بهت و حيرت جهانيان را بر انگيخت.

شور و شعور مردم ولايت مدار از يک سو و شوق رهايي از بند و ستم حکومت ظالمانه از سوي ديگر موجبات فراگيري انقلاب اسلامي در اقصي نقاط کشور شد و روزها يکي پس از ديگري سقوط ظلم و طلوع فجر را مژده مي داد، تا آنکه سرانجام در 22 بهمن انقلاب اسلامي به پيروزي نهايي رسيد و عزم و اراده امت اسلامي بر تهديدات و انواع سلاح هاي دشمنان غالب گرديد.

ملت غيور ايران اسلامي با حضور در راهپيمايي دشمن شکن، برائت و نفرت و بيزاري خود را نسبت به تمامي مستکبران جهان و در راس آن آمريکاي ام الفساد و فرزند نامشروعش رژيم غاصب صهيونيستي و اذناب آن رژيم خبيث آل سعود و تمامي مرتجعان منطقه که حامي گروه هاي تکفيري هستند اعلام مي دارد.

به اميد ظهور اميد دل مستضعفان و عدالت گستر عالم حضرت بقيه الله الاعظم مهدي موعود(عج) و سلامتي و طول عمر رهبر حکيم و فرزانه انقلاب اسلامي  حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) و سربلندي و عزت روزافزون ملت سرافراز ايران اسلامي و تمامي مسلمين جهان. ان شاءالله

بسيجيان پايگاه مقاومت بسيج شهيد زاهدي دانشگاه سيستان و بلوچستان ضمن پاسداشت يوم الله 22 بهمن و اعلام تجديد بيعت با آرمان هاي بنيانگذار کبير انقلاب و ميثاق با فرزند خلف ايشان، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) از تمام دانشگاهيان محترم دعوت مي کنند که چونان سال هاي گذشته با شرکت در صفوف بهم پيوسته راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، اتحاد و همبستگي خود را به نمايش بگذارند.

 

پايگاه مقاومت بسيج شهيد زاهدي
کارکنان دانشگاه سيستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :