اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست مشورتی بررسی و برنامه ریزی ستاد اربعین دانشگاه های استان

نشست مشورتی بررسی و برنامه ریزی ستاد اربعین دانشگاه های استان

جلسه روسا و نمایندگان فرهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پیش از ظهر روز دوشنبه 16 مهرماه در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم دکتر بندانی طی سخنانی با گرامیداشت ایام محرم گفت: امروز این نشست مشورتی را برگزار نموده ایم تا با هم فکری و هم اندیشی یکدیگر اردوی عظیم اربعین را بررسی و ساماندهی نمائیم .

وی افزود: سازمان بسیج دانشجویی در سنوات گذشته ستاد راهیان نور را به شایستگی در استان برگزار نموده و ما مطمئنیم که این مهم را هم به خوبی برنامه ریزی و مدیریت می نماید.

ایشان با استناد به بخش نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اربعین افزود: امیدواریم در کنار سازمان بسیج دانشجویی و همکاری تمام دانشگاه های استان با جدیت و عزم راسخ موفق گردیم.

حجه الاسلام دین پرور نیز طی سخنانی  با استناد به قیام عاشورا و شهادت حضرت اباعبدا... الحسین (ع) گفت: در سوره عنکبوت به صراحت آمده است که مسلمان واقعی مسلمانی است که همواره در معرض آزمون  و امتحان  الهی باشد. چرا که زندگی ما سراسر عرصه امتحان است و فقط خلاصه در این دنیا نمی شود. وی اظهار امیدواری نمود تا از واقعه عاشورا درس زندگی بیاموزیم.

کیخا مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان نیز طی سخنانی در مورد انجام  موفق پروژه های فرهنگی سال های گذشته همچون راهیان نور و کنگره یاد واره شهدای استان اشاره کرد و افزود: استراتژی این سازمان همکاری و تعامل نزدیک با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی است تا از این طریق بتوانیم ضمن برگزاری برنامه های فرهنگی، قدم های ارزشمندی در مسیر رشد و تعالی مسائل فرهنگی استان برداریم.

وی در ادامه گفت: از سال 93 که ما اردوهای فرهنگی را برگزار نمودیم، تاکنون شاهد رشد و تعالی این اردوها بوده ایم ضمن آنکه با استقبال خوب دانشجویان تشیع و تسنن همراه بوده است.

ایشان خاطر نشان نمود که بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در این مسیر به کسب موفقیت ها و عناوینی ارزشمندی در سال های گذشته دست یافته که از آن جمله کسب مقام دوم اردوی راهیان نور گردیده است.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط