اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

محکومیت مواضع خصمانه ترامپ از سوی دانشجویان در مسجد قائم دانشگاه

محکومیت مواضع خصمانه ترامپ از سوی دانشجویان در مسجد قائم دانشگاه

دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان پس از شرکت در نماز ظهر و عصر طی صدور بیانیه ای در مسجد قائم مواضع خصمانه ترامپ را محکوم نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم حجه الاسلام گلشاهی مسوول نهاد نمایندگی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان طی سخنانی کوتاه به عملکرد خصمانه آمریکا و دشمنی دیرینه آنان پرداخت و با برشمردن برخی از اقدامات خصمانه ی وی، خواستار اقدامات مناسب از سوی مسئولان گردید .

در ادامه نیز بیانیه ی صادر شده از سوی دانشجویان قرائت گردید.

 در این بیانیه آمده است: با انقلاب نورانی امام خمینی، انقلابی در امتداد مکتب عاشورا ایجاد شد و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران با الهام گرفتن از آموزه ها و دستاوردهای عاشورایی، حماسه ی حسینی را مبنا و پایه ای برای قیام و مبارزه ی مردم انقلابی ایران بر ضد استکبار جهانی به رهبری آمریکا قراردادند. بررسی تاریخ قبل از انقلاب اسلامی نشان می دهد که حتی با وجود ارتباط و اعتماد همه جانبه به غرب و به خصوص آمریکا کارشکنی و دخالت مستقیم آن ها را در مسائل مختلف به وضوح می توان دید؛ حوادثی همچون کودتای 28 مرداد و بسیاری از این قبیل، تاییدی بر این مدعاست که هر زمان به بهانه ای، کنار آمدن با نظام های استکباری و همراه سازی آن ها امتیاز ی داده ایم، آسیب ها وصدمات پرهزینه ای به کشور وارد شده است.

سخنان گستاخانه ترامپ گذشته از آن که قابل پیش بینی بود، نسبت به موضع گیری های خصمانه روسای جمهور قبلی آمریکا تفاوت چندانی نداشت. تنها خوی وحشی گری بیشتری برآن حاکم بود و بی اثر بودن مذاکره با طرف مقابلی که به اصول اولیه انسانی پایبندی ندارد را به طور کامل به اثبات رساند. حال با وجود تمام هزینه های وارد شده بر کشور که شاید می توانستیم با اندکی انقلابی گری، پیش تر جلو آن را بگیریم، به لطف الهی حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران در خصوص عدم اعتماد به آمریکا و ادامه دار بودن خباثت های رژیم تا پایان تاریخ تکمیل گردید و حجت بر همه حامیان مذاکره با جهانخواران که با تحلیل های غلط خود که برمبنای تعالیم از درون پوسیده غربی سعی در انحراف جریان انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود در این برهه تاریخی را داشتند، تمام گشت.

در این برهه حساس که ایران با صداقت قدم در مسیر مذاکرات هسته ای گذاشته و مرحله به مرحله به تعهدات خود عمل نموده و شاید از مواضع قانونی خود که حق مشروع و مقبول این ملت است در مواردی کوتاه آمده، اعلام می کنیم با توجه به اعلام عدم پایبندی به برجام از سوی رییس جمهور آمریکا و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اگر برجام را پاره کردند ما آن را آتش می زنیم.

ما دانشجویان مکتب انقلاب خواستار احقاق حقوق شریف و صیانت از دست آوردهای شهدای هسته ای کشور عزیزمان ایران می باشیم و ضمن حمایت از مواضع انقلابی مسئولین کشورمان به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر یاوه گویی های جهانخواران از رئیس جمهور محترم خواستار پاسخی قاطعانه در برابر این عملکرد خصمانه هستیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

 

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط