اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

بیانیه دانشگاه به مناسبت یوم ا...13 آبان

بیانیه دانشگاه  به مناسبت یوم ا...13 آبان

دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای به مناسبت 13 آبان بار دیگر بر آرمان های گران سنگ انقلاب تاکید کردند.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:

آبان هر سال، یادآور طنین فریادهای آزادی خواهی و عدالت گستری علیه سلطه بیگانگان، تسخیر لانه ی جاسوسی و تبعید امام راحل (ره) است که  جمعی از دانش آموزان عزیز آن را با نثار خون پاکشان در مقابل دانشگاه تهران عطر آگین نمودند.

13 آبان 58 یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که نماد خردمندی، درایت، عقلانیت و تجلی ظلم ستیزی جنبش دانشجویان مسلمان و نماد اعتراض قشر فرهیخته و نخبه جامعه دانشگاهی نسبت به دخالت های بیگانگان شده است.

امسال سیزده آبان حال و هوای دیگری دارد و آن مصادف شدن با سخنان بی‌ اساس برخی سردمداران غربی در مورد اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و عدم پایبندی به قول‌ها و تعهدات آنان در مورد قوانین بین‌المللی و لزوم بازبینی در مورد عدم اعتماد به سخنان و و عده‌های ایشان است.

ما معتقدیم امروز هم مقاومت و ایستادگی در برابر سخنان بدون منطق، همچون دوران دفاع مقدس، بر همه واجب و لازم است. امروز قدرت‌های جهانی می‏خواهند ملت ایران و ملت‌های آزادی‌خواه را در همه دنیا، تحت تاثیر قدرت خود قرار دهند. دشمن، منتظر اظهار ضعف از طرف ملتِ است و ما نباید این فرصت و امکان را به او بدهیم که خیال کند در میان ما، ضعفی وجود دارد.

دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان بار دیگر با رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و اجرای منویات ایشان را اولویت اصلی خود می داند. دانشگاهیان معتقدند جمهوری اسلامی برای گذر از این لحظات سخت و نفس‌گیر باید با توکل و امید به آینده در راستای تداوم انقلاب، این میراث عظیم امام و شهدا، تمام همت خود را به کار گیرد.

 

والسلام علی من التبع الهدی

روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان

امتیاز به خبر :