اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

دانشگاه سيستان و بلوچستان ميزبان نمايشگاه دستاوردهاى پژوهشي استان

دانشگاه سيستان و بلوچستان ميزبان نمايشگاه دستاوردهاى پژوهشي استان

همزمان با آغاز هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان صبح روز شنبه ۴ آذرماه به‌مدت یک هفته در دانشگاه سيستان وبلوچستان گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه ،دكتر بنداني در آیین افتتاحیه این نمایشگاه طي سخناني بیان کرد: پژوهش و تحقیق زمانی ارزشمند است که بتواند در جامعه یک تحولی ایجاد کرده و منشأ خیر و برکت باشد.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: اهمیت پژوهش امروزه بر هیچ کسی پوشیده نیست چرا که پژوهش از نیازهای اصلی هر جامعه و در حقیقت، موتور توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه پژوهش ضامن پیشرفت و توسعه جامعه است، اظهار کرد: نکته مهم اینجاست که پژوهش‌ها و تحقیقات دانشگاهی ما رویکرد کاربردی داشته باشند تا بتوانند بخشی از نیازهای جامعه را برطرف سازند.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، شامل ۶۵ غرفه، از روز شنبه به‌مدت یک هفته، صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان عرصه علم و پژوهش است.

همچنين بايد گفت: اين نمايشگاه از 4 تا 10 آذر ماه تحت عنوان هفته پژوهش استانی و از ٢١ تا ٢٧ آذر ماه در  تهران به همت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت کشور برگزار میگردد.

امتیاز به خبر :