اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

تقدیر از دانشجویان ودست اندرکاران برگزاری مراسم 16 آذر در دانشگاه سیستان وبلوچستان

تقدیر از دانشجویان ودست اندرکاران برگزاری مراسم 16 آذر در دانشگاه سیستان وبلوچستان

دکتر حسین میرزایی ، سرپرست معاونت فرهنگی واجتماعی وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری روز یکشنبه در پیامی از دانشجویان ودانشگاهیان دانشگاه سیستان وبلوچستان قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان و دانشگاهیان گرامی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان

با سلام؛

۱۶ آذر روز دانشجو، از سال ۱۳۳۲ که با شهادت سه تن از دانشجویان در دانشکده فنی دانشگاه تهران خونین شد تا به امروز، همواره نماد آزادگی و استقلال دانشگاه بوده است. پاسداشت چنین روزی، تکریم و تعظیم دربرابر ارزش‌های والای انسانی است؛ ارزش‌هایی که امروز در سیمای دانشگاه، بیش از هر جای دیگری تجلی یافته است و باعث شده این نهاد مردمی و انقلابی، همیشه در رأس جریان مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی کشور باشد. امسال نیز همچون چهار سال گذشته با لطف الهی برنامه روز دانشجو با حضور ریاست محترم جمهوری در دانشگاه سیستان و بلوچستان با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد و استقلال و آزادی دانشگاه و مطالبه گری دانشگاه مورد تاکید دانشجویان و تأیید رئیس محترم جمهور قرار گرفت. بر خود فرض می‌دانم از ریاست محترم دانشگاه، معاونت فرهنگی و دانشجویی و سایر مسئولان دانشگاهی، استادان، به خصوص تشکل‌های اسلامی، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی، شورای صنفی و نشریات دانشجویی و حضور پر شور و شعور همۀ آحاد دانشجویان که با گرایش‌ها و سلایق گوناگون سیاسی و اجتماعی در به ثمر نشستن این مراسم باشکوه نقش‌آفرین بودند، قدردانی نمایم. امید است که با همت و حمیّت دانشجویان و دانشگاهیان عزیز، سنت حسنه ۱۶ آذر روز دانشجو هرروز بیش از پیش بارور و سرزنده برگزار شود و موجبات تحقق بیشتر آرمان آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی دانشگاه را به منصه ظهور برساند.

در پایان جا دارد از کلیه دانشجویان و فعالان محترم و معزز دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور که با مشارکت ارزشمند و عقلانی و پرشور خود در تحقق مسئولیت اجتماعی دانشگاه نقش آفرینی می‌نمایند قدر دانی کنم.

امتیاز به خبر :