اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان در حمایت از قدس شریف

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان در حمایت از قدس شریف

دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان پیش از ظهر روز یکشنبه 19 آذر ماه مقابل مسجد حضرت قائم (ع) در اعتراض به اقدام دولت آمریکا دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این تجمع که با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، جمعی از مدیران، اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برگزار شد، دکتر خسروی یکی از اساتید دانشگاه با ایراد سخنانی در مورد ادامه توطئه های استکباری در حمایت از صهیونیست ها و مشروعیت دادن به آنان گفت: دولت های غربی جهت ادامه ی بقای صهیونیست ها به هر اقدامی دست می زنند تا با ایجاد فتنه در منطقه و ایجاد ناآرامی و دخالت در سایر کشورها برای این اقدامات خود سرپوش بگذارند. ایشان در ادامه ضمن محکومیت اقدام رییس جمهور امریکا در حمایت از انتقال پایتخت رژیم جعلی و بدون هویت اسراییل به قدس شریف خواستار اتحاد و همبستگی تمام مسلمانان در حمایت از ملت فلسطین شد.

در بخشی دیگر از این مراسم دکتر خلیفه لو مدیر روابط عمومی دانشگاه به نمایندگی از طرف رییس دانشگاه و دیگر دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان به ایراد سخن پرداخت و ضمن محکوم نمودن این اقدام، از انتفاضه مردم فلسطین در مبارزه با انتقال پایتخت رژیم اشغالگر قدس به قدس شریف، حمایت و از خداوند آرزوی نابودی هر چه سریع تر این رژیم جعلی را مسالت نمود.

در ادامه این مراسم هم بیانیه حاضران قرائت گردید که در بخشهایی از آن ضمن حمایت از مبارزات و آرمان های ملت ستمدیده فلسطین آمده است: اگر روزی امام فرمود آمریکا شیطان بزرگ است به دلیل وجود همین لابی های صهیونیستی در آمریکا بود و امروز همان ها، سرزمین آرمانی خود را در اسرائیل بنا می کنند با همان شعار یعنی: هر آنچه که بخواهند به هر قیمتی ...!

به همین دلیل است که با توهینی فاحش به مقدسات مسلمانان جهان و همچنین دور زدن حقایق تاریخی و جغرافیایی، قصد از بین بردن ملت فلسطین و حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود را دارند و نباید از کنار آن به سهولت گذر کرد چرا که این اقدام آغازگر مسیری پر مخاطره برای کشورهای منطقه است که در صورت سکوت در قبال این داستان تلخ روزگار، شاید فرجام مشابه را برای آنها نیز رقم بزند.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط