اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست صمیمی هیات ‌رئیسه دانشگاه با دانشجویان

نشست صمیمی هیات ‌رئیسه دانشگاه با دانشجویان

نشست هیات ‌رئیسه دانشگاه شامگاه روز چهارشنبه 29 آذرماه در تالار حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم دکتر بندانی طی سخنانی گفت: ما بر طبق روال سال‌های گذشته در آذر ماه، شاهد برگزاری نشست‌های صمیمانه با دانشجویان گرامی دانشگاه هستیم. ولی امسال به خاطر برگزاری روز 16 آذرماه که در آن افتخار میزبانی رییس‌جمهور در دانشگاه را داشتیم این مهم میسر نگردید.

وی افزود: خداوند متعال را شکر می گوییم که امروز این جلسه برگزار شد تا ما از نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و ایده های شما استفاده نمائیم. ایشان خاطر نشان نمود که این نقطه نظرات و پیشنهادات مورد توجه قرار خواهد گرفت تا در برنامه‌ریزی‌های آتی دانشگاه استفاده شود.

ایشان در ادامه سخنان خود به ارائه گزارش جداگانه از هر حوزه پرداخت و افزود: در حوزه دانشجویی ما شاهد پیشرفت‌های خوبی در بحث تجهیز و تعمیر خوابگاه‌ها، تجهیز کتابخانه‌های خوابگاه‌ها، گرمایش و سرمایش خوابگاه‌ها، موتورخانه‌ها، زیرساخت‌های اینترنتی دانشگاه و خوابگاه‌ها و بهسازی تعمیرات سالن‌های ورزشی بوده‌ایم که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در مورد اقدامات انجام‌شده در حوزه فرهنگی گفت: در حوزه فرهنگی چه در بحث تشکل‌ها و چه در بحث انجمن‌های علمی و نشریات و کانون‌های علمی و فرهنگی، ما در تجهیز و برآوردن نیازهای اولیه دانشجویان قدم‌های خوبی برداشتیم تا دانشجویان گرامی بتوانند یک محیط فعال و پویای دانشجویی را داشته باشند.

ایشان در مورد حوزه طرح و توسعه دانشگاه گفت: در این حوزه ادامه روند ساخت ‌و سازهای فضاهای آموزشی در دستور کار قرارگرفته تا دغدغه کمبود فضاهای آموزشی بالأخص فضاهای آموزشی دانشکده‌ها که اولویت اول ماست برطرف شود.

وی اظهار امیدواری نمود تا انشاالله بزودی شاهد افتتاح بهره‌برداری از فضاهای آموزشی در حال ساخت، منجمله دانشکده تربیت‌بدنی، تا آغاز نیمسال دوم سال تحصیلی جدید (حوالی بهمن‌ماه) باشیم. ایشان همچنین از آماده‌سازی دانشکده ادبیات تا اوائل شهریورماه سال آینده خبر داد.

دکتر بندانی در بخش دیگر از سخنانش در باره ی بحث گازرسانی در دانشگاه گفت: الحمدلله مراحل مقدماتی به‌خوبی پیش رفته و در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار هستیم و امیدواریم تا پایان سال 96 این امر مهم عملیاتی گردد.

ایشان در زمینهٔ اقدامات انجام‌شده در حوزه پژوهشی و آموزشی گفت: با توجه به زیرساخت‌های اینترنتی، بحث ثبت‌نام مراحل فارغ‌التحصیلی غیرحضوری انجام‌گرفته است؛ ضمن آنکه ما در طول ماه‌های گذشته شاهد آغاز به کار مرکز آموزش‌های مجازی، مرکز نوآوری شکوفایی و مرکز کارآفرینی بوده‌ایم و انتظار می‌رود تا شما دانشجویان از این مراکز فنی نهایت استفاده را نمائید.

وی در خاتمه یادآور شد تمام هدف و تلاش ما برای این است که بتوانیم بستری فراهم نمائیم تا از آن طریق ضمن شکوفایی استعدادهای شما عزیزان در آموزش و کسب مهارت های لازم، به شما کمک کنیم تا پس از فراغت از تحصیل برای خود و جامعه مثمر ثمر باشید. ایشان اظهار امیدواری نمود تا دانشگاه سیستان وبلوچستان بتواند در انجام این رسالت موفق باشد.

گفتنی است در ادامه هیئت‌رئیسه دانشگاه به سئوالات مطروحه از سوی دانشجویان پاسخ گفتند.

امتیاز به خبر :