اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه سیستان و بلوچستان

مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه سیستان و بلوچستان

مراسم تجلیل از بازنشستگان دانشگاه، شامگاه روز سه شنبه پنجم آبان ماه 96 در مهمانسرای دانشگاه برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، این مراسم با حضور جمعی از کارکنان و اعضای هیات علمی که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند انجام گردید.

 دکتر بندانی طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور بازنشستگان اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگانی هستیم که سالیان متمادی در دانشگاه سیستان و بلوچستان خدمت نموده اند و به واقع گنجینه ای از علم و خرد و آگاهی و تجربه هستند. من از حضور تمامی شما عزیزان و خانواده های گرامی تان تشکر و قدر دانی می نمایم.

وی افزود: امیدواریم سالیان سال پایدار و مستدام باشید و ما همچنان شاهد برگزاری این چنین جلساتی باشیم تا در آن از خدمات صادقانه و زحمات بی وقفه ای که برای دانشگاه سیستان و بلوچستان متحمل شده اید تشکر و قدر دانی نمائیم .

ایشان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر امروز دانشگاه ما در قامت یکی از دانشگاه های خوب و پیشرفته کشور برای خود صاحب جایگاهی است، فقط  بخاطر تلاش های شما عزیزان است، چراکه همانگونه که مستحضرید با یاری خداوند این دانشگاه درحال حاضر در بهترین شرایط خود مشغول به فعالیت است و در آخرین رتبه بندی که در مهر ماه گذشته انجام گردید، این دانشگاه از جایگاه  علمی و اعتبار  خوبی در مقایسه با سایر دانشگاه های معین و فعال در مراکز استان ها برخوردار شده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم هر روز که از فعالیت این دانشگاه می گذرد بر جایگاه، اعتبار و شان آن در سطح کشور افزوده شود.

دکتر بندانی در ادامه سخنانش گفت: شما عزیزان کارمند و اعضای هیات علمی بهترین فصول زندگیتان را که همان جوانی و سال های میانسالی است در این دانشگاه سپری نموده اید و تلاشهای صادقانه شما و مدیرانی که قبلا در دانشگاه خدمت نموده اند باعث شده تا ما این جایگاه را در سطح ملی داشته باشیم.

وی در خاتمه گفت: هرچند ما هر روز شما را در دانشگاه ملاقات نمی کنیم، ولی شما را به عنوان پیکره این دانشگاه میدانیم و توقع داریم ارتباط و پیوند شما هیچوقت با دانشگاه قطع نگردد تا سایر دانشگاهیان هم از تجربیاتی که شما در طول سالیان اندوخته اید استفاده نمایند و ما هم از نقطه نظرات و پیشنهادات شما بی بهره نمانیم.

گفتنی است این مراسم همه ساله با حضور عزیزان بازنشسته و خانواده محترمشان برگزار می گردد.

امتیاز به خبر :