اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران امور اداری دانشگاه های منطقه 8 کشور

  نشست نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران امور اداری دانشگاه های منطقه 8 کشور

نشست نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران امور اداری دانشگاه های منطقه 8 کشور صبح روز چهارشنبه 6 دی ماه 96 در سالن کنفرانش سازمان مرکزی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه دکتر عبدالعلی اویسی کهخا معاون پشتیبانی دانشگاه طی سخنانی  ضمن دعوت به مشارکت تمامی عزیزان و همکاران دانشگاهی در روند بهبود دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، به طبقه بندی، عملکرد و زمینه فعالیت کارکنان پرداخت .

ایشان سپس به ادامه روند بازنشستگی بخش عمده ای از کارکنان رسمی دانشگاه اشاره کرد و خواستار اتخاذ تدبیری گردید تا در روند سازمانی دانشگاه خللی ایجاد نگردد.

وی  در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مدیران منطقه 8 و نمایندگان وزارت علوم گفت: اگر ما خواستار یک دانشگاه پیشرو، ارتقاء یافته و پویا هستیم، باید با ارائه راهکارهای ارزشمند خود زمینه را به گونه ای مهیا نمائیم تا بهره مندی از هر گونه امتیازی به طور همسان برای تمام همکاران دانشگاهی صورت پذیرد.

ایشان در ادامه از برگزاری کلاس های آموزشی برای همکاران به عنوان مهم ترین دغدغه دانشگاه یاد نمود و اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این کلاس های آموزشی نیروهای کارآمد و متخصص برای دانشگاه فراهم گردد.

وی در ادامه اظهار نمود: با توجه به مشکلات موجود و تنگناها، شرایطی مهیا گردد تا تمام عوامل در بهبود معشیت، ساماندهی شود و مشکلاتی از قبیل انتقال همکاران نیز مرتفع گردد. ایشان همچنین خواستار برطرف شدن برخی مشکلات ایثارگران و جانبازان و حل و فصل مسایل آنان گردید.

دکتر اویسی کهخا در خاتمه گفت: امیدواریم مشورت ها و نظرات شما بزرگواران در حوزه امور اداری در برطرف شدن مشکلات ما راهگشا باشد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط