اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

طنین انداز شدن زنگ انقلاب برمزار شهيد گمنام دانشگاه سیستان و بلوچستان

طنین انداز شدن زنگ انقلاب برمزار شهيد گمنام دانشگاه سیستان و بلوچستان

با حضور جمعی از دانشگاهيان و مدیران، و هم‌زمان با لحظه ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی، زنگ سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی بر مزار شهید گمنام دانشگاه به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این مراسم ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه با ادای احترام و تقدیم فاتحه به روح پرفتوح شهید گمنام دانشگاه و اجرای سرود جمهوری اسلامی آغاز و در ادامه با سخنان رئیس دانشگاه ادامه یافت.

 دکتر بندانی طی سخنانی با گرامیداشت آغاز سی و نهمین بهار انقلاب گفت: ما امروز در کنار مزار این شهید بزرگوار جمع شدیم تا میثاق خود را با اهداف و آرمان‌های شهدا از این مکان مقدس اعلام نماییم و به همه بگوئیم درخت تناور انقلاب که امروز بر قله‌های رفیع اقتدار ایستاده است را با وحدت و انسجام و یکدلی حفظ می‌نماییم.

در ادامه حجه الاسلام دین پرور نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در مورد لزوم گرامیداشت این ایام به ایراد سخن پرداخت و در ادامه زنگ انقلاب توسط رياست دانشگاه به صدا در آمد.

گفتنی است گلباران و عطر افشانی مزار شهید گمنام به پاس مقام شهیدان انقلاب، اجرای سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان دبستان دخترانه دانش و قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا (س) با توجه به تقارن با ایام فاطمیه از دیگر برنامه های انجام شده بود.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط