اخبار و اطلاعیه ها


اخبار و اطلاعیه

نشست مشورتی اردوی راهیان نور با حضور نمایندگان دانشگاه های استان

نشست مشورتی اردوی راهیان نور با حضور نمایندگان دانشگاه های استان

گردهمایی روسا و مسئولان فرهنگی دانشگاه های استان در زمینه برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه های استان شامگاه روز دوشنبه  30 بهمن ماه 96 در سالن کنفراس سازمان مرکزی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر بندانی طی سخنانی در مورد لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر این اردوی فرهنگی به مناطق جنگ زده اظهار داشت: ما در این شب گرانقدر که مصادف است با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گردهم آمدیم تا در باره ی یکی از مباحث مهم فرهنگی که برگزاری اردوی راهیان نور می باشد تصمیم گیری و برنامه ریزی نمائیم.

وی گفت: ما بایستی بحث راهیان نور را با اهتمام و جدیت خاص پیگیری نمائیم چرا که این مقوله برای آشنایی نسل جدید با رشادت ها، ایثارگری ها و از خودگذشتگان بزرگواری است که در حفظ دستاوردها ی انقلاب جانفشانی ها نموده اند.

ایشان خاطر نشان کرد: نسل جدید دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را تجربه نکرده، از این رو وظیفه همه ماست تا به عنوان قشر دانشگاهی بر طبق سنوات گذشته و با حضوری ارزشمندتر در این زمینه هم اندیشی و هم فکری نمائیم تا مشکلات و دغدغه ها در انجام این رسالت خطیر فرهنگی برطرف شود.

وی در خاتمه گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان کمافی السابق در برگزاری این امر مهم به عنوان دانشگاه معین منطقه پیشگام خواهد بود و از هرگونه  همفکری و همیاری دریغ نخواهد ورزید، ضمن آن که انتظار می رود تا بقیه دانشگاه ها نیز در این امر مهم اهتمام بیشتری ازخود نشان دهند.

در بخشی از این مراسم آقای کیخا دبیر برگزاری اردوی راهیان نور طی گزارشی از مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در مدارس و مساجد استان اظهار داشت: پیکر این دو شهید بزرگوار پس از تشییع و وداع توسط مردم همیشه در صحنه و بزرگوار استان در دانشگاه پیام نور به خاک سپرده می شود.

وی در ادامه از برنامه های در دست اقدام برای اردوی راهیان نور امسال مواردی را به اختصار مطرح کرد و اعلام نمود براساس برنامه های پیش بینی شده، در نظر است تا حتی المقدور پنج درصد دانشجویان هر دانشگاه به این اردوی فرهنگی اعزام شوند.

گفتنی است در خاتمه پس از استماع نقطه نظرات حاضران در مورد برگزاری این اردو ی فرهنگی برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

امتیاز به خبر :

تصاویر مرتبط